• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Johan_C

Panerai
Måndag !:wtf:
0412805A-BD09-4E1B-AA0E-4BCC7E47961C.jpeg
 

Kim

Panerai
Funderar på att göra en beställning från combat-strap på ett jeansband. Ska kolla vad priset ligger på.
 
  • Like
Reactions: MAV

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Funderar på att göra en beställning från combat-strap på ett jeansband. Ska kolla vad priset ligger på.
Jag vill ha en också, i 24/22mm, distressed denim with patina stitching, som han säger, till min 1359:a med en svag hint av blått på urtavlan. Beställer du? :)
 
  • Like
Reactions: Kim

Jens

Greedo
Gillar Panerai, har dock bara haft en.
Följer Perezcope på IG och läser hans blogg och tappar lite lusten, hur känner ni när ni läser hans avslöjanden?


J
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Gillar Panerai, har dock bara haft en.
Följer Perezcope på IG och läser hans blogg och tappar lite lusten, hur känner ni när ni läser hans avslöjanden?
J

Jag slutar inte att gilla estetiken eller kvalitén. För mig finns det få vettiga alternativ, de "vanliga" märkena är så himla intetsägande. :)
 

kmg

Patek
2-Faktor
Någon av er som köpt OEM bandstift till en Panerai med klassiska bandstift (typ pam01000) och har koll på vad de borde kosta?
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag vill ju ha originalgrejer men någon måtta får det vara.
Verkligen. Jag brukar få en påse gratis när jag beställer straps från lite olika ställen liksom. :D Jag köpte specifika lite tjockare stift som skulle passa ett band utan tuber, och de kostade kanske 10 spänn.
 
Topp