• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paneristi Sweden <3 BCF

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Är det någon annan än @Caravelle33 som är sugen på en custom Panerai-keps? Isåfall är det läge att buda nu. Om någon timme är det försent.

:)


(Jag är dock inte hemma då, så jag antar att jag avslutar auktionen några timmar senare när jag kommit hem :D)
 

Caravelle33

Vacheron
Sådärja. Grattis BCF och @Caravelle33 ! Vi snackar i pm om överlämning och du pyntar 😊
Tråkigt att det aldrig blev någon budgivning så jag höjde mitt eget med en hundring
3A176A39-1B4E-4AB3-903A-08929CC81593.jpeg
 

Caravelle33

Vacheron
Bra intiativ av alla som lagt upp auktioner här på sistone. Tyvärr verkar det vara segt med budaktivitet nu under sommaren.
 

Pilot

Panerai
2-Faktor
Auktions dax 🤗
På onsdagens västkust gtg blev vi sponsrade av bäste @oddface med två prototyp band övre bandet är 24mm och undre 26mm som vi nu vill auktionera ut till förmån för Barncancerfonden
Auktionen börjar idag och slutar fredag 3/9 kl 20,00
Bud/band skriv
Vi startar budgivningen på 400kr/st
Banden skickas till högstbjudande efter uppvisat kvitto på insättning till https://www.barncancerfonden.se/jag...ar/i/insamling-till-bcf-av-paneristi-sweden-/

C9ECAC52-249D-4FE5-91A0-555C6E53506E.jpeg
3AECDFF8-5A76-421E-8B56-DE8F227DDDB2.jpeg
22E80C0E-3C86-4A86-A36B-5101607A3BEE.jpeg
 
Senast ändrad:

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Hej o hå! Vi kör en BCF-auktion vetja! :)

Denna gången rör det sig om en helt ny Hövding cykelhjälm i förpackning. I BCF-pengen ingår det rekad frakt till ditt närmaste post-ombud (om du inte befinner dig i västra Skåne, då kan jag lämna den f2f).

Nypris: strax över 3000 SEK
Vi börjar på 500?
Avslutas:
2021-10-28 kl 20:00 CET

Mer info: finns här

hovding.png
 

Pilot

Panerai
2-Faktor
Hej o hå! Vi kör en BCF-auktion vetja! :)

Denna gången rör det sig om en helt ny Hövding cykelhjälm i förpackning. I BCF-pengen ingår det rekad frakt till ditt närmaste post-ombud (om du inte befinner dig i västra Skåne, då kan jag lämna den f2f).

Nypris: strax över 3000 SEK
Vi börjar på 500?
Avslutas:
2021-10-28 kl 20:00 CET

Mer info: finns här

hovding.png
Bra grej!
Jag börjar på 700kr
 

azcii

Patek
2-Faktor
Hej o hå! Vi kör en BCF-auktion vetja! :)

Denna gången rör det sig om en helt ny Hövding cykelhjälm i förpackning. I BCF-pengen ingår det rekad frakt till ditt närmaste post-ombud (om du inte befinner dig i västra Skåne, då kan jag lämna den f2f).

Nypris: strax över 3000 SEK
Vi börjar på 500?
Avslutas:
2021-10-28 kl 20:00 CET

Mer info: finns här

hovding.png
Bra initiativ.

Bjuder 1000
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag har två hövdingar, en i reserv. Har smällt 2 stycken (ena gången räddade den verkligen mitt liv), men tänker att jag inte behöver 2 extra hela tiden. :) Så jag står nog över, men med det sagt så kanske ni blir lite mer motiverade till att höja buden. Det är så värt det.

p.s. stolpjävel, när man kommer från vänster i bild och ska högerut (där vägen kröker lite mer höger). d.s.

1635162952856.png
 
Topp