• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paneristi Sweden intar P-day i Amsterdam

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Vi behöver prata mer om Eng Tay. Läs artikeln och diskutera sedan i grupp varför denna, kanske världens främste Paneraisamlare överhuvudtaget slösar två timmar med ett gäng från Sverige på sin första p-day.
https://www.prestigeonline.com/sg/style/fashion/louis-vuittton-singapore-online-store/

(Det finns något litet faktafel i texten men det får ni stå ut med.)
"It's all about the community"

Jag repeterar; inget annat än en förmån att få konversera så länge med denna underbara man!
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt magisk karl. Så många historier att dela med sig utav
Det bästa var ju när vi räknar upp och frågar om han äger vissa referenser och han svarar - två. Han garvade ju faktiskt ganska friskt mot slutet när vi blev mer och mer starstrucked och häpna över vilka klockor han hade. Måste ha sett rätt kul ut:)

Till historien hör ju att vi visste att en stor samlare var där på plats men vi visste inte riktigt vem det var.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Blev något fel med första länken, den här funkar bättre, skyller på post traumatisk pday disorder.

Vi behöver prata mer om Eng Tay. Läs artikeln och diskutera sedan i grupp varför denna, kanske världens främste Paneraisamlare överhuvudtaget slösar två timmar med ett gäng från Sverige på sin första p-day.

https://www.prestigeonline.com/sg/style/a-conversation-with-panerai-collector-eng-tay/

Blev något fel på länken först men nu är det rätt

(Det finns något litet faktafel i texten men det får ni stå ut med.)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Cross-postar hit...

Helt klart frugans nya favoritinredningsdetalj ... Not

20191008_090803.jpg
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Tack för supertrevligt "reportage" från P-day!
Till @azcii säger jag STORT GRATTIS till utmärkelsen och till den jäkligt häftiga "stayetten"!
Din fru kommer snart vara riktigt stolt över priset och den kommer stå i centrum, det är jag övertygad om, tro mig. Snart berättar om för alla om det "fula" priset, men hon är stolt över dig innerst inne.
 
Topp