• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paneristi Sweden på P-day 2021 i Aten!

oddface

Panerai
2-Faktor
Inleder med en romantisk solnedgång
IMG_20211005_185743-01.jpeg
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Låter som du no offense får skylla dig själv🥳

Var varsam med klockor när du spelar golf, de tar ohyggligt med stryk i swingen. Inte efter egen erfarenhet utan den jag fått från internet
Delvis - skulle ha åkt i mars 2020 men pga Covid fick vi skjuta på det. Inga klockor på under spel utöver digital golfklocka!
Sorry för OT!

Nu blir denna tråden en liten fristad!
 

oddface

Panerai
2-Faktor
Jag hade förväntat mig en kungskobra som du själv hade fångat i Borneos djungel likt Stallone :) men lax var faktist min andra gissning. Pelletsodlad i Norge säkert, eller har du tagit den på fluga vid Kolahalvön?
Haha, fick hoppa kungskobran pga corona 😉
Men jag är ganska säker på att den levde till huvudsak på kungskobror... och ingen kan motbevisa mig 😛
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Sjukt att vi bara blev 5 pers
Sjukt, är ordet. Pandemi du vet och sånt ... riskbedömningar ... samt också att prioriteringar kan vara lite annorlunda (familj, jobb, etc.). Alla har inte skaffat en lägenhet i Aten heller ;)

Men f*n ta er om ni inte rapporterar mycket, postar bilder, etc. :D
 
Topp