• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pappaledighetsklockan...

...idag är första dagen av 7 månaders pappaledighet, skönt att inte behöva välj utan kan byta under dagen :)

DBD80674-7BE3-40C9-85E1-E43308654A5A-447-000000DF63215CDD_zps051591dd.jpg
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Gratulerar, njut av den bästa tiden ever...själv drar jag vid midsommar och är borta 7 månader...!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
7 månader låter som en hel evighet. Jag ska bli farsa i april/maj och att vara hemma i 7 månader låter som en evighet. Det kanske förändras när ungen pluppar ut.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Trevligt, precis fått kid jag med som sagt, dagarna rusar ju på ganska snabbt i början.
Jag kommer nog vara hemma några månader 3-4 kanske, men det blir ju om ett år ca.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
7 månader rekommenderas!

Med första var jag hemma 3 med andra 7. I jämförelse så tycker jag att jag missade mycket med första.

Nu är de 4 och 9 :)
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Kul att höra att det är flera som väljer att vara hemma en längre tid. Var hemma 8 månader med min dotter nyligen. Fantastisk och ovärderlig tid. När man får möjligheten ska man ta den. Ha så roligt du bara kan är tipset. :)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Jag börjar jobba på måndag efter just 7 månader hemma...väldigt bra tid, men "ledigt" är ju en överdrift.

Insåg ganska snabbt att jag behövde en pappaledig-beater: dvs en klocka som låter sig diskas dagligen, är lättavläst i mörker och har vridring för tupplurstiming. Och efter att en gång för mycket ha kollat tiden på en stillastående klocka nattetid: quartz...

KS i mobilen är för övrigt en vana som det är sjukt lätt att lägga sig till med under utomhustupplurarna...
 

P-A

Sir Spamalot
papadok: Alltså, du behöver en Luminox 3051.
Lyser som f*n med sina tritium-stavar, du kan slå ihjäl fiender med den, kvarts, 20ATM, och sitter som en gud med 24mm svart nato med PVD :D

Dålig bild, men den visar att det är en grym beater! :)
2012-10-10183315_zps3fecb501.jpg
 
Topp