• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pappas sena julklappar....

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Julen är barnens högtid. Vilket jäkla skitsnack, klart pappa ska ha paket. Tyvärr var det ena av dessa försenat men efter fyra (!) besök på servicestället, varav tre idag, kunde klappen äntligen följa med pappa hem. Det andra lilla paketet kom direkt i lådan idag, mycket bra då det beställdes från Florens den 28 december. Det andra kommer från Tyskland och inhandlades innan jul. Inte fullt så bra.

Bilder skriker ni nu! Ja för fanken, bilder kommer här nedan....

Ett fantastiskt band från Simona i Florens. Italia pulchra est som det stod i latinboken jag tvingades läsa i gymnasiet. Vackert är det inte bara Italien som är, jag tycker att min 114 är jäkligt sweet också, i synnerhet med ett så hett band på.

Sen jag nasade min Suunto till Leben har jag saknat träningsklocka och nu hittade jag den äntligen. En G-shock 5500 nånting nånting i tokrosa och till och med ännu svårare att avläsa än Suunton. I love it.

Nu ska jag klä av mig naken och leka med mina klockor.

Tjing tjing.

/Kristofer
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1357144191959.jpg
    uploadfromtaptalk1357144191959.jpg
    47.5 KB · Visningar: 762
  • uploadfromtaptalk1357144207297.jpg
    uploadfromtaptalk1357144207297.jpg
    75.4 KB · Visningar: 764
  • uploadfromtaptalk1357144222706.jpg
    uploadfromtaptalk1357144222706.jpg
    84.2 KB · Visningar: 767
  • uploadfromtaptalk1357144236598.jpg
    uploadfromtaptalk1357144236598.jpg
    62.3 KB · Visningar: 765
  • uploadfromtaptalk1357144252067.jpg
    uploadfromtaptalk1357144252067.jpg
    55.2 KB · Visningar: 765
  • uploadfromtaptalk1357144266532.jpg
    uploadfromtaptalk1357144266532.jpg
    42.1 KB · Visningar: 765

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Pappas sena julklappar....

Tyska ebay. Helt plötsligt var den bara där, skimrande i sin rosighet, som könsorganet på en gris. Typ. Jag var bara tvungen att äga styggelsen och så blev det.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Pappas sena julklappar....

Nejdå, den är föremål för många lystna blickar på gymmet. När ens lekamen inte kan framkalla sådana blickar måste jag ha klockan till det. Däremot tror jag nog du kan finna rosa casios billigt på bukten ;-)
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Pappas sena julklappar....

Lirar svinbra med röda reeboks och orange ipod. Har du dessutom skönt pastelliga funktionsplagg blir det ännu bättre och du kommer glida fram som en supergud i en dimma av mylittleponyfärger. Trust me, jag vet :grin:
 

Itson

Omega
Re: Sv: Pappas sena julklappar....

MKRGG skrev:
Lirar svinbra med röda reeboks och orange ipod. Har du dessutom skönt pastelliga funktionsplagg blir det ännu bättre och du kommer glida fram som en supergud i en dimma av mylittleponyfärger. Trust me, jag vet :grin:

Jag tror aldrig jag kan bli lika mycket man som du :D
 

RosaCasio

Cartier
Re: Sv: Pappas sena julklappar....

MKRGG skrev:
Lirar svinbra med röda reeboks och orange ipod. Har du dessutom skönt pastelliga funktionsplagg blir det ännu bättre och du kommer glida fram som en supergud i en dimma av mylittleponyfärger. Trust me, jag vet :grin:


Dra åt,,har du också en orange ipod nana 4 gb? Blir kanske lite spooky om jag kör samma outfit rakt igenom.

Dock kör jag Vita/svarta Yonex, och någon gammal t-shirt i neutral färg :)
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Pappas sena julklappar....

Det är en attitydfråga. Jag brukar tänka på vad min pt-fröken säger ofta..." Brösta upp dig, du är på gymmet så stolt hållning för fan!" Lite färg på det så blir det ännu bättre. Dessutom älskar jag klara färger och det underlättar :grin:
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Pappas sena julklappar....

Det är en attitydfråga. Jag brukar tänka på vad min pt-fröken säger ofta..." Brösta upp dig, du är på gymmet så stolt hållning för fan!" Lite färg på det så blir det ännu bättre. Dessutom är jag en pastellälskare och det underlättar :grin:
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Den där var så fruktansvärt ful att den nästan blir cool. Bara nästan. :)
 
Topp