• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pappi

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Varit hemma hos Pappi och köpt en klocka. Det var en lördag och det regnade. Klockan var en MKII Blackwater som jag inte borde sålt. Pappi är inget annat än en good guy!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Förmedlade ett f2f köp mellan en vän och pappi.

Good guy, deal with confidence som man säger!

Har sänkt en jäkla massa bira med karln också :D
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Sålt en klocka till Pappi. Mycket trevlig att göra affärer med. Pengar på kontot blixtsnabbt och stort tålamod med att hitta en leveranslösning som passade oss båda två. Definitivt en goodguy!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Jag har sålt en klocka till denna herre. F2F-affär. Mycket snabb och smidig affär. Skulle inte tveka att göra en affär igen. 100 % goodguy!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Köpt Seikodykare av @Pappi. Den ringa betalningen sköttes via swish och över en trevlig lunch. Nöjd kund! Farsan blev väldigt glad för klockan och har lagt stekarsuben i lådan:)
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Köpte en klocka av Pappi. Otroligt trevlig och hjälpsam och affären gick så smidigt som det bara kan gå.
 

kalas

Breitling
Köpte en Eterna av Pappi. Paketet skickades en timme efter betalningen var klar och klockan var framme dagen efter. Bättre blir de inte!
 

demondave

Rolex
Pappi är en förbaskat trevlig prick, som jag nu dessutom handlat av. Klämde på klockan på GTG, men handlade på distans senare. Mycket smidig affär.

En klar Goodguy!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Den där känslan när du nyligen har träffat personen och inom 5minuter ger dig den där magkänslan "Goodguy!"

Det är Pappi i ett nötskal.... eller så kanske det var något jag åt tidigare.... kanske dragit för många öl ;)

Näh, jag litar på magen:
IMG_2722.JPG


Alltid lika trevligt att träffa och glad.
Pappi är en vän :)
 
Topp