Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du menar P21 så kan man ju inte säga att det är samma pengar som exempelvis Benstocken. Benstocken kostar ju 580 kr för en vecka och P21 330 kr per dygn. Eller menar du Alfa/Beta? Dessa ligger ju inte riktigt direkt utanför Terminal 2.Jag har senaste tiden förbokat långtidsparkering utanför terminal 2. Samma pengar som de avlägsna parkeringarna men man slipper vänta på buss och krångla. Visst, det tar 8-10 minuter att gå men det funkar utmärkt om man inte har mängder av packning och bilen får dessutom stå under tak.
Oftast om man parkerar en längre tid på Arlanda så betyder det att man är på semester vilket gör livet gott att leva. Inget fel med den frågan tycker jag.Helt fel forum säger jag.
https://klocksnack.se/threads/viktig-information.32450/
Långtidsparkering på Arlanda känns inte som något som gör livet gott att leva.
P21 menade jag. Visst var det lite prishöjt men fortfarande ganska rimligt med 780kr/v. Obs att man måste förboka för att få det priset.Om du menar P21 så kan man ju inte säga att det är samma pengar som exempelvis Benstocken. Benstocken kostar ju 580 kr för en vecka och P21 330 kr per dygn. Eller menar du Alfa/Beta? Dessa ligger ju inte riktigt direkt utanför Terminal 2.
Betalade nog samma i höstas. Har stått där flera veckor senaste åren, bästa långtidsalternativet på Arlanda som jag hittat.P21 menade jag. Visst var det lite prishöjt men fortfarande ganska rimligt med 780kr/v. Obs att man måste förboka för att få det priset.
Ahaa, ja för ett sådant veckopris känns ju Benstocken och dylika långtidsparkeringar jäkligt meningslösa. Bra tips!P21 menade jag. Visst var det lite prishöjt men fortfarande ganska rimligt med 780kr/v. Obs att man måste förboka för att få det priset.
I ärlighetens namn går det nog inte så mycket snabbare att promenera till terminal 5 från P21 än att åka buss från benstocken men det är skönt tycker jag att slippa stå och vänta på en buss och släpa på och av sitt bagage.Ahaa, ja för ett sådant veckopris känns ju Benstocken och dylika långtidsparkeringar jäkligt meningslösa. Bra tips!
Resonerar man som du gör så kan man få in mycket skit här på forumet. Personligen tycker jag att frågetrådar om väldigt specifika saker drar ner kvalitén på forumet. Det är också väldigt lätt att hitta information om man googlar långtidsparkering + Arlanda. Nästa LS-tråd: Är toaletterna bra på LAX?Oftast om man parkerar en längre tid på Arlanda så betyder det att man är på semester vilket gör livet gott att leva. Inget fel med den frågan tycker jag.
Väldigt många trådar som startas här går att googla istället eller menar du att denna är den första? Lägg energi på rätt saker istället.Resonerar man som du gör så kan man få in mycket skit här på forumet. Personligen tycker jag att frågetrådar om väldigt specifika saker drar ner kvalitén på forumet. Det är också väldigt lätt att hitta information om man googlar långtidsparkering + Arlanda. Nästa LS-tråd: Är toaletterna bra på LAX?
Toaletterna är hyfsat fräscha i terminal 1 och 4 på LAX. I terminal 8 håller man på och renoverar våtgrupperna men jag är osäker på hur långt man hunnit. Övriga toaletter är rätt sunkiga...... Nästa LS-tråd: Är toaletterna bra på LAX?
Resonerar man som du gör så kan man få in mycket skit här på forumet. Personligen tycker jag att frågetrådar om väldigt specifika saker drar ner kvalitén på forumet. Det är också väldigt lätt att hitta information om man googlar långtidsparkering + Arlanda. Nästa LS-tråd: Är toaletterna bra på LAX?