• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PartiSan

PartiSan

Cartier
2-Faktor
Om jag köpt eller sålt något av/till dig, är jag tacksam för respons. Så skriv gärna en rad eller två.
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Köpte en blazer av partisan. Skick som utlovat, tillmötesgående och trevlig trots min något stressade uppsyn.

100% GG
 
Jag har köpt en rackarns fin dykarklocka av Partisan. Mycket noggrann och med extremt hög servicevilja. Så på alla plan högsta betyg. Klarar nog av den mest petiga och gnälliga kund med bravur.
 
Senast ändrad:

chimaira

Cartier
Köpt tre skjortor av denne 100%-ige Goodguy. Rak och bra kommunikation och snabb leverans. Fraktkostnaden blev något högre än avtalat men @PartiSan erbjöd sig direkt att stå för mellanskillnaden. Rekommenderas.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Köpt en fin ullrock av E. Rocken i nyskick som utlovat och väl paketerat. Smidig trevlig överenskommelse. Jag kan rekommendera att göra affärer med Partisan :)
 
Topp