• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround: Divers Aquis Date!

Sjobedan

Rolex
Hej gott folk!

Då är passarounden redo för anmälningar!
15 platser totalt. 14stk lediga då jag själv kniper första parkett!

Denna gången kör vi på en Divers Aquis Date på gummi.
Den beställs från Uret.se som ordnade fram ett mycket bra pris på klockan! (Tackar!) Dock inte förrän alla pengar finns tillgängliga på kontot.
Givetvis med full garanti.

oris-733-7653-4154-RS_MED.jpg


Det kostar 450:- att vara med i denna rundan.
Pengarna överförs via swish eller överföring. Mer info via PM. (märk betalning med användarnamn!)

Turordning: Jag först. Bor i Vellinge, sedan går den till den som bor närmast mig och så vidare :)
Vi har klockan i sju dagar. Sedan skall klockan skickas, när klockan är mottagen skall detta visas i tråden :)

Efter avslutad passaround så skall klockan skickas tillbaka till mig för att sedan lottas ut till en lycklig vinnare.

Skall klockan säljas av vinnaren så ser jag helst att klockan först erbjuds till de som varit med i rundan och detta till klockans inköpspris. Vill ingen av oss köpa den så star den nyblivna ägaren fri att avyttra den till vilket pris som helst.

Frågor på det?

Med vänlig hälsning.
Daniel
 
Senast ändrad:

svesam

Rolex
#18
Jag var för sen på det men om TS vill att klockan ska avsluta sin resa i härliga Norrland så står jag till tjänst :)
 
D

Deleted member 1265

Guest
Kul initiativ!
En fråga, vad händer oftast med klockan efter att den passaround'ats färdigt?
 
Topp