• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround: Oris aquis date *orange*

Vicnic

Omega
God kväll alla klocksnackare!

Det har nu blivit dags för anmälningar till den andra oris aquis date passarounden med den orangea varianten (se bild nedan). Klockan beställs precis som den svarta från uret.se som har gett oss ett mycket förmånligt pris vilket vi tackar innerligt för! Vi kommer att köra med 15 platser så till vida att vi intei får +25 anmälningar då vi kör med 20 platser. Det är alltså 14 (alternativt 19) platser kvar då jag kniper den första.
Pris:
15 platser: 450kr
20 platser: 350kr

oris-01-733-7653-4158-07-4-26-32EB_MED.jpg

Klockan beställs inte förrän alla pengar är inne på mitt konto där den preliminära leveranstiden är 3 veckor vilket så klart kan förändras både uppåt och nedåt. Om allt går relativt snabbt och smidigt så skulle jag tippa på att klockan beställs på måndag.

Turordningen kommer att presenteras när alla pengar är inne. Jag skulle uppskatta om ni kontaktar mig innan den är gjord med speciella önskemål nu i semestertider så löser vi det så gott det går. När det hela är avslutat skickar siste man tillbaka klockan till mig då den lottas ut (exempelvis genom en lottdragning som sänds på tv). Mer om det senare. Klockan har man i en vecka och lämnar sedan över den till nästa i turordningen. Antingen genom f2f eller genom post.

Om ni har några frågor på det hela eller om det är något som jag har glömt får ni gärna höra av er.

Mvh
Victor
Lund, troligtvis Tjörn under stora delar av sommaren

EDIT: Skriv gärna var ni håller till, både under semestern och vanligtvis
 
Senast ändrad:

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Läste lite dåligt att det var lite andra med. Jag är på i mån av plats :)

Håller till i Karlstad.
 
Senast ändrad:

Vicnic

Omega
Skriv gärna var ni håller till, både under semestern och vanligtvis så underlättar det arbetet med turordningen.
 
D

Deleted member 1154

Guest
Jag är på!!!

vore skoj om alla fottade klockan i nån cool miljö också
 

Vicnic

Omega
Än så länge är 15 anmälda om jag inte räknat fel. Alltså finns det ganska gott om platser kvar ink reserver.
 
Topp