• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround Seiko Gaara SRPF71K1 - Bilder m.m.

Ska vi utse vinnaren med omröstning eller utlottning?

  • Omröstning

    Röster: 9 27.3%
  • Utlottning

    Röster: 25 75.8%

  • Totala väljare
    33
  • Enkät stängd .

Crane

Panerai
Det var nummer 26 som drogs först i Lotto 1 vilket är @Tigerrrr. Stort grattis! 🥳🍾 Skulle du inte vilja ha klockan så hade @Affe nummer 33 som drogs först i Lotto 2. 😁

Jag skulle vilja tacka alla som varit med i denna passaround. Riktigt roligt att få följa er tid med klockan!
Grattis @Tigerrrr 🥳
Och om ingen av nämnda herrar önskar klockan kan jag dra ett gratis PM för adress till nr 8 i utlottningen 😁😉

@Staafen - Stort tack för kanontråd och möjligheten att få delta!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis @Tigerrrr 🥳
Och om ingen av nämnda herrar önskar klockan kan jag dra ett gratis PM för adress till nr 8 i utlottningen 😁😉

@Staafen - Stort tack för kanontråd och möjligheten att få delta!


Håller med dig, hatten av för @Staafen och hans stora hjärta ❤️ för välgörenhet och generositet för oss som fick äran att vara med i denna passaround!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Grattis @Tigerrrr 🥳
Och om ingen av nämnda herrar önskar klockan kan jag dra ett gratis PM för adress till nr 8 i utlottningen 😁😉

@Staafen - Stort tack för kanontråd och möjligheten att få delta!
Håller med dig, hatten av för @Staafen och hans stora hjärta ❤️ för välgörenhet och generositet för oss som fick äran att vara med i denna passaround!
Stort tack gubbs! 🙏🏼 Jätteroligt att ni var med.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Visst är reglerna sådana att om man inte fått nya kontaktuppgifter inom en timma så har man rätt att behålla klockan själv? :rolleyes:

Grattis @Tigerrrr 😁
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Och stort tack @Staafen för att du ordnade detta - grymt🤩
Stort grattis! 🎉 (Och lessnar du nån gång så finns jag i PM ;))

Och big up till dig @Staafen för att du drog ihop detta! :D
Hänger på hyllningskören för @Staafen! Det nhar varit väldigt kul att vara med! Och grattis @Tigerrrr
Stort tack gubbs, det har varit ett nöje. Riktigt roligt att vi tillsammans drog in så mycket pengar till BCF och BRIS. 🙏🏼

Har @Derix fått dina uppgifter @Tigerrrr?
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Stort tack gubbs, det har varit ett nöje. Riktigt roligt att vi tillsammans drog in så mycket pengar till BCF och BRIS. 🙏🏼

Har @Derix fått dina uppgifter @Tigerrrr?
Japp, uppgifterna är överlämnade. Ska bli trevligt att få stifta bekantskapen med den igen. Första mötet gick kanske inte så bra och är glad att få ge den en ny chans.
Ha en skön söndagskväll allihopa😊
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jag vill också tacka @Staafen. Välorganiserat och nöjsamt! Dessutom hjälpte den att väcka mitt klockintresse på nytt, som då hade varit lite vilande/dött sen några månader.

Får väl gratta @Tigerrrr också, även om jag kände ett uns av sorg när jag inte vann den. ;) Maybe next time. Passarounds är kul! Tror detta var min fjärde och hoppar gärna på fler framöver. :)
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Jag vill också tacka @Staafen. Välorganiserat och nöjsamt! Dessutom hjälpte den att väcka mitt klockintresse på nytt, som då hade varit lite vilande/dött sen några månader.

Får väl gratta @Tigerrrr också, även om jag kände ett uns av sorg när jag inte vann den. ;) Maybe next time. Passarounds är kul! Tror detta var min fjärde och hoppar gärna på fler framöver. :)
🙏🏼
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Klockan tillsammans med massa påskgodis hämtades ut i helgen. Nu ska den få en ny utvärdering😊 Ha en fortsatt skön söndag alla!

B04FA206-65DA-4D33-908D-4EEB2F94B500.jpeg
9BF02204-4A21-4A19-A966-510E7B877D7E.jpeg
 
Topp