• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround: Sinn 556i

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Då har jag summerat antalet till 18 so far:)

Följande har anmält sitt intresse:
Snårtas
Anders W
barnefko
jakob.dala
wundlander
k0ltrasten
demondave
RobertD
Holmqvist
aljung
Asplund
Patrik J
puonti
frere
Hans_Delsbo
botvidsson
Cristian
andheg

Jag PM'ar alla deltagare mina kontouppgifter, tyvärr inget Swishande på min bank så det får bli en klassisk överföring med bra märkning (t.ex. forumnamn)
/W
 

barnefko

Omega
Tycker att det är kanonbra med denna passaround och jag har i alla fall ingen som helst problem med att klockan är "begagnad".

Är riktig glad över en 556i passaround eftersom det nu står mellan att köpa en 556 eller 856 under hösten. Det är bara bra att få prova 556:an i en vecka och jag betalar gärna 300 spänn för det!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Då har alla PM'en flugit, säg till om jag råkat glömma någon:)

Jäklar vilket tryck det var att få vara med i en passaround..
Jag lade upp tråden, åkte och tränade sen åt jag middag..tjoff då var allt över:)

Inväntar alla svar för att få koll på var i landet alla glada befinner sig, under morgondagen börjar jag planera vilken rutt Passarounden ska ta, anmälan/turordning premieras med inslag av "location", d.v.s. möjlighet till så många F2F som möjligt.
Många Stockholmare verkar det som..

Om någon fortfarande tycker att jag agerat fel i detta uppmuntrar jag fler att starta passarounds,
jag kommer garanterat anmäla mig:)

Signing out.
/W
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Tyvärr är alla platser tagna, ni fyra herrar är 1-4 reserv på listan om jag får något/några avhopp.

Mvh //Wille
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Kul att höra så mycket positivt genom PM av deltagarna, ska bli superskoj att följa Sinn'ens resa genom alla anmälda KS'ares vårdande omsorg:)

För att bidra med lite mer glädje tänkte jag dra en trehunka till BCF när passarounden drar igång
//W
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Snyggt jobbat alla deltagare!
Har hittils fått in 16 av 20 inbetalningar, we're getting there:)
11 st hemmahör i Stockholm/Uppsala vilket får mig att planera enl följande:
Stockholm->Rekturné i landet->Pass 2 i Stockholm->Rek-farewell-tour i landet..
(Allt för att optimera f2f-överlämningar men ändå försöka följa anmälningsordning)

Om allt går som planerat så drar vi igång redan denna vecka!

Trevlig kväll!
/Wille
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Det har aldrig varit så nära:)
Två inbetalningar kvar, fått PM löfte om att dessa betalas imorgon..så snart blir det åka av!

Vad blir lättast/bäst att skicka runt klockan i?

Jag har orginalboxarna samt en mindre transportbox (smidigare vid rek.skick),
Vilket vill deltagarmassan ha?

Tänkte skicka med Easy-strapet samt orginal med passarounden samt så klart manualen.


image.jpg


//Wille
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Då prel-spikar vi att köra med transportboxen, vänligen posta högljudda protester om någon av er tycker det är HELT fel val:)
 
Topp