• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PASSAROUND SQUALE 1521 ONDA EMERALD

Zackrissonsur.se

Cartier
Professional Dealer
Då var det dags för Squale 1521 Onda Emerald
Här är villkoren.
Vinnare som också erhåller klockan utses genom röstning efter att alla har haft den.
Röstningen skall baseras på bästa tagna bilder samt bäst ärliga recension av klockan
Deltagare har redan anmält sig i Squaletråden, kör ordning efter hur anmälan kom in.
@midikem
@curler2
@johnz
@North
@TobiasD
@sirengatto
@thewordfox
@Popolino
@MaBr
@parasec
@McNulty
@Birchgrove
@Framfall
Lite info om klockan:
Modell: Squale 1521 Onda Emerald
Tillverkare: Squale
Serie: 1521
Typ: Herrklocka, Dress / Sportmodell
Diameter: Ø 42 mm
Boett: Polerat stål
Baksida boett: Solid
Armband: Mesh länk i rostfritt stål
Urtavla: Grön tavla med självlysande markeringar indexmarkeringar, självlysande visare
Spänne: Viklåsspänne i rostfritt stål
Glas: Antireflexbehandlat safirglas
URVERK & FUNKTIONER
Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
Sekundvisare: Svepande
Urverk: ETA 2824-2
Gångreserv: 42 timmar
Fumktioner: Datum
Vattenskydd: 50 ATM
Garanti: 2 år
Finns att köpa för specialpriset 8625 med koden all25 här: https://zackrissonsur.se/produkt/1521-onda-emerald/

1521-emerald-metal.jpg
 

Zackrissonsur.se

Cartier
Professional Dealer
Satte och körde lite copy på meddelande till alla, samtidigt kom det lite tips som jag kanske missat.
1. Tips om ordning efter hur man bor i landet, kanske hade varit smart, ni får gärna ändra ordning eller höra av Er till mig var Ni bor så kan jag fixa det.
2. Kortning av länk, funkar detta eller skall jag skicka ut den med gummi samt skicka med ett extra läderarmband
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Satte och körde lite copy på meddelande till alla, samtidigt kom det lite tips som jag kanske missat.
1. Tips om ordning efter hur man bor i landet, kanske hade varit smart, ni får gärna ändra ordning eller höra av Er till mig var Ni bor så kan jag fixa det.
2. Kortning av länk, funkar detta eller skall jag skicka ut den med gummi samt skicka med ett extra läderarmband
Röstar på att skicka med ett gummi också. Läder är inte nödvändigt.
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Satte och körde lite copy på meddelande till alla, samtidigt kom det lite tips som jag kanske missat.
1. Tips om ordning efter hur man bor i landet, kanske hade varit smart, ni får gärna ändra ordning eller höra av Er till mig var Ni bor så kan jag fixa det.
2. Kortning av länk, funkar detta eller skall jag skicka ut den med gummi samt skicka med ett extra läderarmband

Röstar på att skicka med ett gummi också. Läder är inte nödvändigt.
Gummi blir bra. Finns ingen anledning att skicka runt läderbandet om det finns alternativ. Likaså, undvik låda och annat som tillhör full-set. Det är trevligast om allt sånt ser fräscht ut när den rullat klart. Dessutom lättare att skicka.
 
Senast ändrad:

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Härligt! Ska bli schysst att få testa den här. Tavlan ser magisk ut :)
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Vill någon hemskt gärna testa klockan kan jag tänka mig att ge min plats till den personen. Jag har en 1521 och har testat ganska många så om någon som inte testat 1521 innan hemskt gärna vill det så vill inte jag vara i vägen!

Detsamma gäller min plats (och även allt annat fint @TobiasD skrev).

Jag vill ju men jag låter @Zackrissonsur.se bestämma, anmälan är väl bindande så enklast är väl att köra på. Ev ändringar får nog TS ta med deltagarna i PM, annars blir det vilda västern av allting.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jag vill ju men jag låter @Zackrissonsur.se bestämma, anmälan är väl bindande så enklast är väl att köra på. Ev ändringar får nog TS ta med deltagarna i PM, annars blir det vilda västern av allting.
Visst, jag har redan betalat summan så ska jag byta med någon blir det enklast om den människan antingen Swishar mig summan eller Zackrissons och så skickar Zackrissons tillbaka mina pengar. Det borde gå!
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Har varit med på många passarounds tidigare och även anordnat sådana, till och med vunnit två gånger! Nog med tur för min del ;)
@FreakyLeo och @Fixxxer får första tjing på platsen då de var först. Och så vitt jag vet har varken FreakyLeo eller Fixxer testat 1521 innan?
Kan också avstå min plats om någon av grabbarna hellre vill testa. Har ju precis som dig haft flera 1521 :)
 

Popolino

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Satte och körde lite copy på meddelande till alla, samtidigt kom det lite tips som jag kanske missat.
1. Tips om ordning efter hur man bor i landet, kanske hade varit smart, ni får gärna ändra ordning eller höra av Er till mig var Ni bor så kan jag fixa det.
2. Kortning av länk, funkar detta eller skall jag skicka ut den med gummi samt skicka med ett extra läderarmband
Jag tror också att gummi absolut gör jobbet! :)
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Satte och körde lite copy på meddelande till alla, samtidigt kom det lite tips som jag kanske missat.
1. Tips om ordning efter hur man bor i landet, kanske hade varit smart, ni får gärna ändra ordning eller höra av Er till mig var Ni bor så kan jag fixa det.
2. Kortning av länk, funkar detta eller skall jag skicka ut den med gummi samt skicka med ett extra läderarmband

Jag tror också att gummi absolut gör jobbet! :)
Håller med - gummi blir bäst, läder är ej nödvändigt (personligen gillar jag inte läder på dykare även om det kanske funkar bättre just på denna klockan). Länk känns inte nödvändigt, jag kommer inte att besvära mig med att korta länken.
 

Zackrissonsur.se

Cartier
Professional Dealer
@FreakyLeo har tagit över @parasec plats Gör ny startlista imorgon här där stockholmare hamnar efter varandra för eventuella f2f överlämningar, @midikem startar dock fortfarande. Hoppas få klart allt senast fredag och få iväg klockan då, Squale skall ha skickat ut klockan samt massa andra nu men har inte fått spårningsnummer så kan inte vara helt säker, men de sa att de skulle gå iväg idag (har tyvärr hört det tidigare men en viss fördröjning). Återkommer med allt senast fredag:)
 
Topp