• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passarounden lever och frodas

Hallå gott folk. Ovanpå allt annat som är kul med forumet just nu så kan jag säga att det är en ära att hålla i pinnen för Passarounden. Större intresse än någonsin. Inget gnäll och inget tjafs. Det känns som om den nya vinden som kom med ett nytt friskt forum håller i sig. Vi har rekordet på 38 intresseanmälningar på NYTT. Vi har 24 stycken på VINTAGE vilket givetvis är extra kul. Iom att några är anmälda på båda så räknar vi ändå in över 50 intresseanmälningar för denna roliga tradition.
Så vi är givetvis extra pumpade att göra detta bättre än någonsin. Eder undertecknad ska svälja den lilla värdighet han har och hora ihop till det mest dignande prisbord vi haft hittills. Det är ett löfte.

Jag har ett litet önskemål. Tråkigt nog så verkar politiken från TTT:s sida vara att stänga dörren och konsekvent ta bort alla trådar som innehåller Klocksnack. Känner ni folk som skulle vilja vara med som inte hittat hit. Ta isf kontakt med dem och kolla intresset. Jag saknar framför allt på VINTAGE delen en del gamla griniga mögelgubbar som kanske missar att få uppleva PASSAROUNDEN de alltid gnällt om men aldrig orkat hålla i själva.

Många tack till er tappra som är med i år igen.
Heja, heja, heja
 
Topp