• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek? Nyrikt påfund, här har vi ren klass!

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Cartier är ett av de mest underskattade tillverkarna av armbandsur. De var trots allt Cartier som lanserade armbandsuret med Santos 1906. Mitt ex tillhör en senare modell som skapades så sent som 1921. Ett underbart armbandsur som bara skriker gentleman med stil. Dagens onödiga vetande är att det endast är Cartieruren i ädelmetall och titan som har äkta safirer, de andra är syntetiska. För er som ännu inte är övertygade kan jag upplysa om att detta är den stekigaste tanken och den ligger på fel sida 100'... Inte så underligt att man ser så få av dem.

Cartier Américaine!

addon.php


88YWnk5.jpg


9Crm0YV.jpg


A5Ebpj5.jpg


GL213BZ.jpg


oQEcKfl.jpg
 

Fabian

Patek
2-Faktor
jag dör. Har alltid velat ha en sexig tank på handleden. riktigt riktigt nice! Hatten av.
 

Josef B

Bestraffaren
Jag gillar den skarpt! Rocka på guld är perfekt! Tyvärr så vill inte fyrkantiga klockor på mig :)
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Bra Aurum! Klassiskt och av det jag har sett klädmässigt från dig så passar detta som handen i skinnhandsken.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Den är ju rätt sval med tanke på historiken, så grattis till nyförvärvet.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Stek i kubik! Man gratulerar till förvärvet!

Anar svaret - men har du bara klockor i guld?

EDIT: såg i en annan tråd nu att du fått hem lite mögel i stål
 

plattfot

Rolex
Stort grattis!

Måste googla mig till vad det sitter för verk i den. Kan inte vara högt med tanke på den välvda formen på boetten.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Stort grattis!

Måste googla mig till vad det sitter för verk i den. Kan inte vara högt med tanke på den välvda formen på boetten.
Inget sökande som kommer göra dig lyckligare, än nämligen ett batteriverk. Hade varit tuffare med ett jaegerverk eller det som sitter i basculanten men det stör inte mig direkt då det är bekvämt och ändå saknar sekundvisare.
 

POO

Panerai
Grattis! Grymt snygg, riktigt classy!
Men hur kan man ha en klocka utan sekundvisare? Man vet ju inte om den går!
 

Josef B

Bestraffaren
Stek i kubik! Man gratulerar till förvärvet!

Anar svaret - men har du bara klockor i guld?

EDIT: såg i en annan tråd nu att du fått hem lite mögel i stål
Japp, Aurum är dem störste preppstekarN på forumet och sådana kör bara guld. Vi vanliga dödliga får nöja oss med stål :D
 

hans

Petrus Kenicius
Grattis, grattis! Känns lite Gatsby.

Måste fråga, var har du köpt rockabanden?
 

paradis

Audemars
Grattis,det är inte varje dag man ser,något så vackert, som också passar ihop. Rolex ock Cartier tillsammans......!!!!
 
Topp