• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek, ovanlig? Rolig?

PP


  • Totala väljare
    100

sweedee

Cartier
För övrigt låter "så ful så den är snygg" mer något man säger efter ett misslyckad kväll på krogen men fortfarande vill ha sällskap hem. Då kostar ju inget flertalet tusen kronor heller.
 

meo_swe

Audemars
Som någon sa. Är man Dubais svar på Liberace så funkar den nog. Men den är alldeles för liten. Eller varför inte mellanlanda med en DD först? :)
 

Boris Balkan

Fark you!
Hej KS

Efter en hård kväll med mycket alkohol, kom jag hem och såg denna till salu.

Har lagt undan pengar till en DD, kör oftast DJ idag.
Men dem växer ju på träd, såg då denna Patek.
Även om man inte gillar designen så är den inte vanlig iallafall.
Jag tycker att den är så ful att den blir snygg. Vitguld, ser ut att behöva en total renovering(verket o index).

Vad säger ni ?:)
Jag är sugen på den
p.jpg
pp.jpg
ppp.jpg
pppp.jpg
ppppp.jpg
.


;)


Lite Hermann Göring över den där.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Även fast den egentligen inte är så snygg i min smak så är den samtidigt så jävla håll-käften-grym att det inte kan bli fel. Om man kan bära upp den vill säga. Svårmatchat till crocs tex.
 

babanker

Panerai
Grymt fina dessa, framför DD alla dagar i veckan!

En fråga jag har;
När dessa klockor och även t.ex. Ellipsen såldes nya, var de ofta skräddarsydda när det kommer till längd/omkrets? Hur kortas den integrerade länken och av vem, idag?
 
Topp