• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Patek Philippe Aquanaut 5164a, prisbump!

Tibbe

Omega
2-Faktor
Pris
440000
Returpolicy
Enl ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej
Suget efter något nytt har smugit sig på därav kollar jag av intresset för denna klocka.
Klockan införskaffades här på forumet under föregående år, packade personligen upp den ur servicepåsen dock har jag inget intyg/kvitto från servicejobbet, tidigare ägare håller på att söka efter det, klockan erhöll aldrig polering under servicen så några enstaka rispor existerar men inga djupa spår eller dings.
Tar gärna en eller två klockor som dellikvid helst en Rolex(minst 40mm) men kom gärna med förslag.

UPPDATERING! Prisbump vid rent köp 440.000 kr, bytesvärdet beror på vad du har i byte. Try me...

Klockan är givetvis fullset och från 2013, fler bilder kan skickas om så önskas.
klockan förvaras ej hemma så jag behöver en alt. två dagar för att hämta den ur bankfacket.
Väl mött
Tibbe

E31B93AE-0CF3-4629-96B5-F1EC10969201.jpeg

E0222DB7-51FD-4163-8DCE-0FF96612E683.jpeg

F947FDDF-0093-48D7-8901-C800785C6315.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp