• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Patek Philippe Aquanaut 5167A med gummiarmband

liuro

Omega
Pris
255000
Returpolicy
Lagstadgad
Bilder Skickat
  1. Ja
SÅLD!!!

Säljer min Patek Philippe Aquanaut med gummiarmband, ref 5167A, årtal 2009. Klockan är inhandlad hos Patek Philippe i Schweiz vilket givetvis framgår av certifikatet.

Årtalet är speciellt för denna klocka då klockan under detta år godkändes och stämplades med den berömda "Geneva Seal", som under senare delen av 2009 ersattes av den mindre åtråvärda "Patek Seal". Jag skrev en artikel om detta som du kan läsa här.

Klockan är givetvis Full Set (box, cert, etc.) och servades hos ett godkänt Patek Philippe Service Center för två år sedan (originaldokument från service finns).

Klockan är i gott skick och har endast en mindre repa på kransen vid klockan 12 vilket går enkelt att polera bort om man vill det, jag valde att inte göra det då det bara syns i vissa vinklar.

Just nu är inga byten så intressanta och i dagsläget finns ingen prutmån. Klockan och jag finns i Stockholm!

Referenser finns här på Klocksnack.

1.jpg

2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.JPG
 
Senast ändrad:
Topp