• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek Philippe

Jwallden

Basic
Har länge varit sugen på en Nautilus tanken har alltid varit att införskaffa en inom 5år, men kan inte hålla mig längre då jag lånade en kompis Nautilus under en kortperiod denna sommar och vart helt förälskad. Tänkte då kolla hur det är med alla Patek ägare där ute, vad ligger väntetiden på en 5711/1A-010 runt om i världen/även ROB. Undrar även om hur Patek Philippes service kostnader är.

Hoppas alla har en trevlig fredagskväll!!
 
Klart du ska ha en Nautilus 5711. Såg att LW har en till synes ny och inplastad i skylten. Dom vill säkert ha premie för den...men dom verkar sitta med många Nautilus vad jag kunde se. Kanske vill dom plocka hem lite pengar och ger dig en fair deal? :) Trevlig kväll.
 
Har länge varit sugen på en Nautilus tanken har alltid varit att införskaffa en inom 5år, men kan inte hålla mig längre då jag lånade en kompis Nautilus under en kortperiod denna sommar och vart helt förälskad. Tänkte då kolla hur det är med alla Patek ägare där ute, vad ligger väntetiden på en 5711/1A-010 runt om i världen/även ROB. Undrar även om hur Patek Philippes service kostnader är.

Hoppas alla har en trevlig fredagskväll!!
Tips...
https://klocksnack.se/threads/officiella-patek-philippe-tråden.41766/page-96#post-2033905
 
Har länge varit sugen på en Nautilus tanken har alltid varit att införskaffa en inom 5år, men kan inte hålla mig längre då jag lånade en kompis Nautilus under en kortperiod denna sommar och vart helt förälskad. Tänkte då kolla hur det är med alla Patek ägare där ute, vad ligger väntetiden på en 5711/1A-010 runt om i världen/även ROB. Undrar även om hur Patek Philippes service kostnader är.

Hoppas alla har en trevlig fredagskväll!!
Väntetiden på en 5711/1A hos auktoriserad handlare = glöm att ha en inom fem år :) Mao: Chrono24, eller för all del LuxuryWatches. Sistnämnda tar ett duktigt premium på allt de säljer (så glöm det där med "sjysst deal"), men de är samtidigt ensamma i Sverige om att kunna erbjuda t.ex. Nautilus rakt i butik, så det är inte mer än rimligt.

Trevlig kväll :)
 
Tillbaka
Topp