• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

patrik Sinn

Elvis82

Cartier
2-Faktor
Köpt av Patrik. Allt enligt beskrivning och han sprang tom. hem tidigare från jobbet för att få iväg klockan för leverans nästkommande dag.

100% och mer därtill!
 

n1tro

Panerai
Sålde till Patrik Sinn och det gick alldeles utmärkt, en trevlig herre! 100% Goodguy!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Sålt till Patrik f2f.
Inga skuggor alls! Smidig deal, trevlig pratstund och snabba beslut. Dealar gärna igen!
Och tack för "bonusgåvan". Det var gott. :)
 

Samps

Cartier
Mött upp Patrik och köpt en klocka F2F. Klockan var finare än beskrivet och allt i sin ordning.
Dessutom är Patrik mycket trevlig att ha att göra med.
Han ska även ha en eloge för att han körde en omväg för att mötas upp och göra affären.
Handlar gärna igen :)!
 

Bylund

Friends of KS
Sålt en Explorer till Patrik f2f, smidigare affär kan man knappast be om. Snabb, tydlig och trevlig att diskutera med! Mycket trevlig person som jag gärna gör affär med igen!
 

mrcarl

Breitling
Köpte en Seiko SRP779 av Patrik. Klockan var jättefin, precis som beskrivet, och väl inpackad. Postades kort efter att klockan var betald.
Mycket trevlig upplevelse, rekommenderas.
 

Patrik.L

Omega
Köpte en Rolex-Box utav Patrik. Allt var i sin ordning enligt beskrivning. Fick dessutom lite godis med på köpet. Good Guy i min bok
 

Pentann

Cartier
2-Faktor
Köpt en mycket fin Breitling Chronomat av Patrik. Trevlig och informativ kommunikation från början till slut. Otroligt välpaketerat och snabb leverans.

Kan varmt rekommendera Patrik!
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Köpt en omega av @Patrik Sinn vilket gick mycket smidigt från start till mål.
Trevlig kommunikation, korrekt beskriven vara, inbrottssäker paketering och Patrik skickade omgående efter erhållen betalning.
100 % GG som jag gärna gör fler affärer med.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Förmedlade kontakten när min kompis köpte Omega Speedmaster av Patrik. Kompisen var mycket nöjd med klockan och Patrik.
Citat: Supertrevlig! En pedant! En mycket behaglig, belevad o elegant man. :)
 

Kalvin

Rolex
2-Faktor
Köpt en hamilton av patrik. Mycket trevlig och snabbt skickat och fint packat. Kan starkt rekommendera. Definitivt gg
 

willie

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt Tudor av @Patrik Sinn på distans, min första större affär på ks. Glad att denna affären gjordes med just Patrik!
Riktigt trevlig herre, bra kommunikation, skickade snabbt, bra packat, korrekt beskrivning. Smidig affär rakt igen med en seriös säljare.

Blir inte mer GG än såhär! Kan varmt rekommenderas.
 
Topp