• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patrik72

Patrik72

Cartier
Lämna gärna en liten ref om vi har gjort affärer. Alla synpunkter är välkomna! :)
 
Senast ändrad:

marer

Cartier
Köpte ett Omegaband med Omega-viklås av @Patrik72 . Varan var precis som beskriven, den var väl förpackad och jag hade paketet i handen redan nästa postdag.
Mycket smidigt och bra!
 

Måberg

Panerai
Köpte en Vostok.

Inga problem, snabba och informativa svar, snabbt skickat och grymt välpackat!

Trevligt snack dessutom är alltid ett plus!

Helt klart good guy :)
 
Sålde en Sinn U1. Väldigt smidigt gick det. Patrik är dessutom en väldigt trevlig prick. Skulle inte tveka en millisekund att göra affär med Patrik igen

Goodguy all the way
 

simsalabim

Breitling
Sålde en klocka till Patrik72, funkade perfekt utan problem. Första affären jag gjorde på klocksnack, mycket trevlig kommunikation med Partik72.

Tack! :)
 

André

Omega
Trevlig och tydlig kommunikation, snabb med betalning också. Återkopplade efter leverans vilket jag uppskattar när man skickat en klocka. GG
 

Orlok

Omega
2-Faktor
Köpte en Seiko av Patrik. Snabba svar, snabb leveras och en trevlig klocka - blir inte mycket bättre när man köper klockor.
En bra pojk som jag gärna gör fler affärer med om det blir tillfälle.
:)
 

TJ Mackey

Omega
Sålde en omega till herrn. Snabb konversation som ledde till affär. Betalning lika snabb. Skulle inte tveka att sälja något till honom igen. 100% GG
 

Kaká

Omega
Sålde tillbehör på distans till @Patrik72. Väldigt trevlig kommunikation och blixtsnabb betalning. Kan inget annat än rekommendera och gärna fler affärer framöver. 100% GG
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Hej!
Jag sålde en Luminox till @Patrik72 . Snabbt betalat! Bra dialog! Bara positivt! Snabb återkoppling vid uthämtandet vilket alltid uppskattas. 100% GG enligt mitt tycke.
Lord Kåre
 
Topp