- Pris
- 5600
- Returpolicy
- Nej, garanti kvar.
- Bilder Skickat
- Ja
Dags att sälja en riktig skönhet! Öppen för byten både upp och ner, har också fler klockor som jag kan tänka mig byta med.
Nedan finns till min andra annons med klockor som jag har till försäljning nu också:
40mm Grön tavla. Använd fåtal gånger. Har lite enklare märken från deskdiving men annars felfri. Köpt på Nymans ur i slutet av Maj 2023. Vilket betyder den har några månader kvar på garantin också!
Vid mer frågor är det bara att skicka meddelande.
Köparen betalar för frakt.
Pris: 5800 -> 5600 exkl frakt
Nedan finns till min andra annons med klockor som jag har till försäljning nu också:
Säljes/Bytes - (PB2 11/11) Certina, San Martin, Matic, Seiko, Casio, Pagani Design etc
Dags för en rejäl rensning av samlingen. Då det är en hel del så tänker jag att jag endast skriver kort skick och om något är fel, vid en mer komplett beskrivning av en klocka eller ytterligare information eller bilder så är det bara att slänga iväg ett meddelande så löser vi det. Några av...
klocksnack.se
40mm Grön tavla. Använd fåtal gånger. Har lite enklare märken från deskdiving men annars felfri. Köpt på Nymans ur i slutet av Maj 2023. Vilket betyder den har några månader kvar på garantin också!
Vid mer frågor är det bara att skicka meddelande.
Köparen betalar för frakt.
Pris: 5800 -> 5600 exkl frakt
Bilagor
Senast ändrad: