• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes PB 2 Kläder - Tiger of Sweden,, Riley

Zachelitomega

Basic
2-Faktor
Pris
700
Returpolicy
Ja om något avviker eller är fel.
Bilder Skickat
  1. Ja
Det är bara att inse att man gått upp i storlek och jag hävdar bestämt att de är för mina framsteg på gymmet 😁 oaktat så rensar jag garderoben och börjar med dessa!

Kläderna finns för påseende i Uppsala alt skickas mot fraktkostnad. Inga skador eller missfärgningar vad jag ser. Uppstår något knas så löser vi de 😊 se gärna min GG-tråd för referenser!

Kostym från Riley, sparsamt använd och i fint skick. Färgen är mer åt mörkgrå. Jag hittar ingen st på kavajen men jag brukar (brukade..) ha 54 så utgå från de. Byxorna är st 152. Pris 900:- 700:- 300:-
IMG_1464.jpeg
IMG_1465.jpeg
IMG_1466.jpeg
IMG_1468.jpeg

skjorta från Tiger st 42 (L) slim fit samt en väst från Riley i st 52. SÅLDA (Obs ej struken skjorta..)
IMG_1460.jpeg
IMG_1457.jpeg
IMG_1458.jpeg
IMG_1459.jpeg

Näst ut en overshirt från A days march, st m. Använd men har mer att ge. Färgen är mer åt beige. SÅLD
IMG_1461.jpeg
IMG_1462.jpeg

Hör av er vid frågor eller om något är oklart! Tack på förhand!
/Zacharias

Bilagor

• IMG_1463.jpeg
    IMG_1463.jpeg
    488.6 KB · Visningar: 3
  • IMG_1467.jpeg
    IMG_1467.jpeg
    602.3 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp