- Pris
- 3500 inkl frakt
- Returpolicy
- Inom 24 timmar på din bekostnad
- Bilder Skickat
- Ja
Seiko SBCM023
Grym kvartsdykare som dock får gå vidare direkt på grund köphets! Länkar till nyss avslutade annons (med tillstånd från säljaren givetvis). Annonsbeskrivning stämmer fortfarande. Mycket märken, watch only på Uncle Seiko presidentlänk.
klocksnack.se
Pris: 3500inkl frakt (även byten är intressanta)
Timex x Todd Snyder (Mid-Century Day Date)
Trevlig Timex i behaglig storlek och 70-tals stil. 37 mm, plexi, kvarts och bär väldigt trevligt i mitt tycke. Kommer på läder och i sin låda.
750 kr inkl frakt
Grym kvartsdykare som dock får gå vidare direkt på grund köphets! Länkar till nyss avslutade annons (med tillstånd från säljaren givetvis). Annonsbeskrivning stämmer fortfarande. Mycket märken, watch only på Uncle Seiko presidentlänk.
Avslutad - Seiko SBCM023 diver
Seiko SBCM023 Perpetual Calendar, den absolut bästa dykaren Seiko gjort👑 Bra skick med spår av användning. Kommer på Uncles presidentlänk. Varit min perfekta beater 💙 Kommer utan tillbehör...

Pris: 3500inkl frakt (även byten är intressanta)
Timex x Todd Snyder (Mid-Century Day Date)
Trevlig Timex i behaglig storlek och 70-tals stil. 37 mm, plexi, kvarts och bär väldigt trevligt i mitt tycke. Kommer på läder och i sin låda.

Timex + Todd Snyder Mid Century Watch Hands-On
Hands-on review & original photos of the Timex Todd Snyder Mid Century watch with price, background, specs, & expert analysis.
www.ablogtowatch.com
750 kr inkl frakt
Senast ändrad: