- Pris
- 500
- Returpolicy
- Ingen retur om affären görs upp f2f. Vid frakt; Full returrätt inom 24 timmar efter mottagande, om skicket väsentligen inte skulle överstämma med beskrivningen och bilderna, eller om varan skulle vara finare än vad som beskrivits ;) Varan ska vara i exakt samma skick som när den mottogs, och skickas tillbaka på min bekostnad.
- Bilder Skickat
- Ja
Här finns även några grymma vintage Ray-ban till salu...
Thread '5 (20) st olika vintage Ray-Ban' https://klocksnack.se/threads/5-20-st-olika-vintage-ray-ban.192063/
Brukspår och patina finns lite här och där, och de flesta klockorna går inom ca +-30s./24h eller bättre, och säljes utan servicehistorik och tillbehör. Köparen betalar valfri frakt på eget ansvar.
(SÅLD!) 1. Swatch Aqua Chrono SBK106 Point break från -94
Önskar 200kr + valfri frakt
(SÅLD!) 2. Citizen Aqualand JP1010-00E från -98
Önskar 1k + valfri frakt
(SÅLD!) 3. Certina DS Action C013410A på originallänk
Önskar 1k + valfri frakt
(SÅLD!) 4. Citizen Aqualand Chronograph full-lume AY5024-07W
Önskar 1,75k + valfri frakt
5. Orient All Weather G 587643-00 CA
Önskar 500 + valfri frakt
(SÅLD!) 6. Ebel Automatic 9119920, fin helstålsboett på ca 35,5mm i diameter, med hidden crown.
Önskar 1,75k + valfri frakt, head-only
(SÅLD!) 7. Onsa manuell, skarp helstålsboett på ca 34mm exkl. krona.
Önskar 500kr + valfri frakt, head-only
8. Birka Stadion manuell no-lume, fin helstålsboett på ca 33mm exkl. krona
Önskar 350kr + valfri frakt, head-only
(SÅLD!) 9. Perfecta manuell, fin guld på stålboett på ca 32mm exkl. krona
Önskar 400kr + valfri frakt, head-only
10. Seiko quartz SQ 100 5Y23-6A40-T från -87
Önskar 250kr + valfri frakt, head-only
(SÅLD!) 11. Omega Automatic Genève, fin helstålsboett på ca 23mm exkl. signerad krona
Önskar 900kr + valfri frakt, head-only
Mer bilder och info skickas gärna på begäran. Jag och varan finns i Stockholm. Först till kvarn gäller som vanligt, och referenser finns bl.a. här https://klocksnack.se/threads/theargonaut.10238/! Priset går naturligtvis att diskutera något, om du är trevlig, smidig och snabb. Mejla bud, frågor, synpunkter på objekt eller säljare, förolämpningar mm., till vintagetime4ever (mejlsymbol) gmail (flugskit) com, eller släng iväg ett PM.
Reserverar mig för eventuella felskrivningar, samt förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen.
Tack för möjligheten att annonsera, och tack på förhand, eventuella köpare/bytare!
Thread '5 (20) st olika vintage Ray-Ban' https://klocksnack.se/threads/5-20-st-olika-vintage-ray-ban.192063/
Brukspår och patina finns lite här och där, och de flesta klockorna går inom ca +-30s./24h eller bättre, och säljes utan servicehistorik och tillbehör. Köparen betalar valfri frakt på eget ansvar.
(SÅLD!) 1. Swatch Aqua Chrono SBK106 Point break från -94
Önskar 200kr + valfri frakt
(SÅLD!) 2. Citizen Aqualand JP1010-00E från -98
Önskar 1k + valfri frakt
(SÅLD!) 3. Certina DS Action C013410A på originallänk
Önskar 1k + valfri frakt
(SÅLD!) 4. Citizen Aqualand Chronograph full-lume AY5024-07W
Önskar 1,75k + valfri frakt
5. Orient All Weather G 587643-00 CA
Önskar 500 + valfri frakt
(SÅLD!) 6. Ebel Automatic 9119920, fin helstålsboett på ca 35,5mm i diameter, med hidden crown.
Önskar 1,75k + valfri frakt, head-only
(SÅLD!) 7. Onsa manuell, skarp helstålsboett på ca 34mm exkl. krona.
Önskar 500kr + valfri frakt, head-only
8. Birka Stadion manuell no-lume, fin helstålsboett på ca 33mm exkl. krona
Önskar 350kr + valfri frakt, head-only
(SÅLD!) 9. Perfecta manuell, fin guld på stålboett på ca 32mm exkl. krona
Önskar 400kr + valfri frakt, head-only
10. Seiko quartz SQ 100 5Y23-6A40-T från -87
Önskar 250kr + valfri frakt, head-only
(SÅLD!) 11. Omega Automatic Genève, fin helstålsboett på ca 23mm exkl. signerad krona
Önskar 900kr + valfri frakt, head-only
Mer bilder och info skickas gärna på begäran. Jag och varan finns i Stockholm. Först till kvarn gäller som vanligt, och referenser finns bl.a. här https://klocksnack.se/threads/theargonaut.10238/! Priset går naturligtvis att diskutera något, om du är trevlig, smidig och snabb. Mejla bud, frågor, synpunkter på objekt eller säljare, förolämpningar mm., till vintagetime4ever (mejlsymbol) gmail (flugskit) com, eller släng iväg ett PM.
Reserverar mig för eventuella felskrivningar, samt förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen.
Tack för möjligheten att annonsera, och tack på förhand, eventuella köpare/bytare!
Senast ändrad: