• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad PB 26/9 Rolex Datejust 16220 & Omega Speedmaster Reduced (Såld)

mahomes

Basic
2-Faktor
Pris
54k
Returpolicy
Enligt ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Två klockor till salu. Hojta till vid intresse eller frågor :)

PB 26/9

1. Rolex Datejust 16220 - 59k 57k 56k 54k
2. Omega Speedmaster Reduced - 27k 25k Bortbytt

Bytes förslag är välkomna, både upp och ner. Inga mikrobrands dock. Bytesvärde anpassas efter hur du värderar din klocka. Vi löser något där vi båda blir nöjda!
Leverans: F2F i sydvästra skåne eller skickas försäkrat efter betalning med paypal, revolut, wise eller överföring.

Min omdömen:

1. Rolex Datejust ref 16220 från 98'' enligt serienummer. Box och äkthetsintyg från 2 ställen följer med. Klockan är i bra skick med spår från använding vilket är förståeligt, inget som sticker ut dock. Länken med alla länkbitar tar ca 19,5 cm handled. Någon stretch på länken men inte alls mycket enligt mig. Klockan ska ha varit servad enligt förra ägen för ca 1 år sedan, saknar dock dokumentation på det då förra ägaren slarvat bort det. Jag misstror inte detta påstående då urverket går väldigt fint, mellan 0-2s/d med hög amplitud enligt min timegraph.

Pris: 59.000 kr 57.000 kr 56.000 kr 54.000 kr

bb4cf0d5-af80-4267-9bd1-1fbf1431d3bb.JPG

2. Omega Speedmaster reduced från 98' även den. Klockan kommer som endast klocka utan tillbehör. Okänd servicehistorik men tickar på bra med ca -17s/d. Inga konstigheter med kronografen eller några funktioner. Fint skick på klocka och länk utan något att anmärka. Är det något ni undrar över så är det bara till att fråga på!

Pris: 27.000 kr 25.000 kr
b475fc50-0361-4e47-a5d9-ebcb6f07b6b4.JPG

Som alltid, stort tack till KS för plattform för annonsering!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp