• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad PB 3: Tudor Pelagos LHD

Pris
41.000
Returpolicy
Om något skulle vara uppenbart fel med klockan när du mottager den. I övrigt ingen retur då klockan är under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Kära Klocksnackers,

Låter min Tudor Pelagos LHD potentiellt pröva sina vingar. Uttagen av mig hos lokal AD sent november, väldigt sparsamt (& försiktigt) använd sedan dess. Finns ett par ofrånkomliga hairlines men på det stora hela är den nära nyskick. Kommer med box, papper, garantibevis, samtliga länkbitar och extra gummiband, alltså allt som följer med vid nyköp. Slänger även med en oanvänd halv länkbit från Uncle Seiko om du, precis som jag, är petig med passformen på handleden.

Begär (47.500) (46.000) (44.000) 41.000 för det hela. Kan ses F2F i Göteborg alternativt skicka mot att köparen betalar frakten. Är tyvärr inte inne på några byten eller delinbyten. Reserverar mig för om jag vaknar kallsvettig, ångrar mig & behåller klockan (dock ej under pågående affär).

Undertecknad är sannerligen ingen mästerfotograf så hojta gärna om du vill se fler/bättre bilder. Det samma gäller frågor.

Tack KS för annonsplats & för ett toppenforum!

Mvh

Måns

T1.jpg T2.jpg T3.jpg T4.jpg T6.jpg T7.jpg T8.jpg T9.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp