• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad (PB) 3 x Rolex, Cartier, Panerai, Hublot, IWC, UG

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Pris
4 500-80 000 SEK
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Har tröttnat på samlingen och behöver en nytändning. Därför säljer jag stora delar av samlingen.

Först ut en Rolex Oyster Perpetual 277200, 31mm med gul tavla. Uttagen slutet av 2020, i nyskick och fortfarande under garanti. Kommer full-set. Pris: 80 000 SEK 75 000 SEK

Klocka 2 är en Rolex Oyster Perpetual 176200, 26mm med olivgrön tavla. Uttagen slutet av 2019 och fortfarande under garanti. Kommer full-set. Pris: 60 000 SEK

Tredje klockan är en Rolex Air-King 14000M. 34mm från 2002. Finns en repa på glaset. Kommer Watch only. Inropad på Kaplans: https://www.kaplans.se/sv/auktioner/4078/vara/1835657.
Säljes för samma pris som jag ropade in den för plus provis:
40 000 SEK 38 000 SEK SÅLD

Fjärde klockan är en IWC Ingenieur SL med referensnummer 3505 från 1983. Opolerad skönhet designad av Gerald Genta, i fint skick. Automatisk med vit tavla (millimeterpapper) och romerska siffror vilket är ovanligt för modellen. 34 mm. Extra länkbitar medföljer, inga andra tillbehör. Pris: 50 000 SEK 48 000 SEK SÅLD.

Femte klockan, en Panerai 112. Från 2007. Sandwich dial och safirglasbaksida. 44 mm i välanvänd skick (repor på glas, bezel, kronskydd. Sliten ytbehandling på glaset, slitna band). Kommer med allt utom cert, samt totalt 3 band. Inropad på Bukowskis: https://www.bukowskis.com/sv/auctions/638/97-panerai-luminor-sandwich-dial-ca-2007.
Ropades in för 34 500 SEK.
Säljes nu för 33 000 SEK 30 000 SEK SÅLD.

Sjätte klockan är en Must de Cartier Tank Vermeil med den Lapisblå tavlan. Stora storleken på 23x30mm. Grymt fint skick utan genomnötningar eller missfärgningar. Tavlan har fått en skön stjärnhimmel-patina. Sitter på guldfärgat meshband. Ett slitet svart läderband medföljer, samt tillhörande Cartier-lås. Pris: 15 000 SEK SÅLD.

Sjunde klockan är en Hublot MDM. Tvåton, 36mm i riktigt fint opolerat skick. Har fått en begynnande vacker patina. Endast klocka, inga tillbehör. Pris: 19 000 SEK SÅLD.

Sista klockan ut är en Universal Geneve White Shadow. Ellipse-modell designad av Gerald Genta. 1970-tal. Cal. 2-66 automatisk micro-rotor och supertunn design på endast 6 mm. 31x34mm, men bärs större på grund av integrerad mesh-länk. Endast klocka, inga tillbehör. Pris: 4 500 SEK SÅLD.



Fler bilder skickas vid behov.
Bättre pris vid köp av flera klockor. Byten kan vara intressant. Testa mig.
Jag och klockorna finns i Stockholm/Sundbyberg.
Ses F2F eller skickas mot förskottsbetalning om du har goda referenser här på Klocksnack.
Min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/epicure-watches.76800/

Skärmavbild 2022-06-30 kl. 08.46.38.png
2.jpg
3.jpg
4.jpg
Skärmavbild 2022-06-30 kl. 08.47.06.png
6.jpg
7.jpg
Skärmavbild 2022-06-30 kl. 08.47.19.png
 
Senast ändrad:
Topp