Nilzén
Silver
- Pris
- 2200
- Returpolicy
- En hederssak
- Bilder Skickat
- Ja
Varit igång och handlat igen, och måste frigöra lite deg.
Ref. AL0000-04E
Specs här:
Börjar med denna härliga klassiker, känd bland annat i Försvarsmakten, även om modellen aldrig varit "issued".
Tolkar serienumret som att den är gjord våren 1999.
Viss service via Ingemar på Urservice i Norr 2020 med glas- och batteribyte samt provtryckning utan anmärkningar. Alla funktioner funkar (nej, jag går inte i god för djupmätaren).
Priset inkluderar PostNord Skicka Lätt.
Det galet välmatchade elastiska bandet (från www.cheapestnatostraps.com) ingår såklart.
Swish regerar!
Referenser finns:
Tack för ordet och för KS.
Ref. AL0000-04E
Specs här:
Citizen Promaster havet samling dykare AL0000-04E mäns Watch sv
Rabatterade prisvärda på klockor som. Citizen Promaster havet samling dykare AL0000-04E mäns Watch har Citizen Promaster havet insamling, rostfritt stål fall, gummiband, kvarts rörlighet sv
www.creationwatches.com
Börjar med denna härliga klassiker, känd bland annat i Försvarsmakten, även om modellen aldrig varit "issued".
Tolkar serienumret som att den är gjord våren 1999.
Viss service via Ingemar på Urservice i Norr 2020 med glas- och batteribyte samt provtryckning utan anmärkningar. Alla funktioner funkar (nej, jag går inte i god för djupmätaren).
Priset inkluderar PostNord Skicka Lätt.
Det galet välmatchade elastiska bandet (från www.cheapestnatostraps.com) ingår såklart.
Swish regerar!
Referenser finns:
Nilzén
Lite olika affärer har det blivit här på forumet och andra klockställen. Skriv gärna en rad om hur du upplevt mig som säljare/köpare/bytare! Allt gott!
klocksnack.se
Tack för ordet och för KS.
Bilagor
Senast ändrad: