• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

*PB* Back to Work plagg och skor (44) från Givenchy, Maison Kitsuné, Ih Nom Uh Nit, Neil Barret, Caruso, Corneliani, Rose & Born, Stenströms m.m

Pris
500
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjenare!

Säljer ett gäng kvalitetsplagg och skor som inte kommer till användning här hemma. Samtliga plagg finns för avhämtning i Täby/Sundbyberg eller kan skickas spårbart på köparens bekostnad. Betalning endast via Swish.

På kavajer och byxor har jag försökt ta relevanta mått, men de dessa som en indikation och inte som garanterade mått. Har flertalet referenser från tidigare försäljningar.

Kan självklart ta fler mått, och fler bilder om så önskas.

T-Shirts

Givenchy t-shirt storlek L (Cuban fit). Passar dock mig som vanligen har XL så skulle säga att den är stor i storleken. Kostade ca 3k ny, o verkar gå för 1500 på andra siter, mitt pris 900kr 800kr
IMG_0966.jpeg


T-shirt från Maison Kitsuné från deras sommarkollektion från 2017. Jäkligt fin känsla och kvalitet. Storlek L men passar mig som vanligtvis har XL bra med så stor i storleken. Nypris låg kring 1800kr, vill ha 600kr 500kr med tanke på det bra skicket.
IMG_0963.jpeg


Jäkligt läcker t shirt från det hippa franska lyxmodehuset Ih Nom Uh Nit. En av deras mer ikoniska tryck föreställande Pablo Escobar. Storlek L men passar mig som vanligtvis har XL så stor i storleken. Kostar vanligtvis typ 3k begagnade på eBay och andra siter, mitt pris 900kr 750kr. Skicket är utmärkt!
IMG_0959.jpeg

IMG_0962.jpeg


T-shirt från hippa lyxhuset Neil Barrett i storlek XL, som passar true to size. Skönt lite tjockare tyg som andas kvalitet. Nypris 2800 men släpper den för 400kr 300kr då trycket börjat spricka lite i några av korsen. Inget som syns om man inte tittar noga, o annars är den i mycket bra skick!
IMG_0957.jpeg

IMG_0958.jpeg



Skor (skoblock ingår inte)

SÅLD 2 par kvalitetssneakers från Sweyd i storlek 44. Använda kanske 5ggr med inläggsula så vågar påstå att de är i nyskick. Nypris på dessa är 2500kr styck, jag säljer för 900 per par eller ta båda för 1500kr.


SÅLD Sneakers från Skolyx i storlek 44, köpta för 2år sedan, använda max 3ggr så i nyskick. Nypris på dessa är 1600kr, jag vill ha 500 för dem.


Vintage sneakers i off-white från Superga storlek 44. Riktigt bra skick så vill ha 400 300kr för dem.

IMG_0870.jpeg


Klassiska Dockside seglarskor från Sebago i storlek 44. Burna ca 10ggr så skicket är mycket bra. Nypris 1500kr, mitt pris 400 350kr

IMG_0866.jpeg



Kostym
Mått kavaj: A=Axelsöm-Axelsöm, mått B ärmlängd övre axelsöm-Ärmslut, mått C kragens överkant-ryggslut

Mått Byxa: A= Midja rakt över (X2 för ungefärligt totalmått), B= Innebensllängd från grensöm till benslut


IMG_0908.jpeg


Säljer en kanonfin kostym i mellangrå kashmirblandning (kavaj) och ren ull (byxor) från Caruso. Kavajen storlek 52 (A 47cm, B=67cm, C 79cm) och Byxorna storlek 50 (A 45cm, B 84cm). Skönt tyg som funkar året om. Nypris norr om 20k, sätter priset till 1300kr 1150kr då skicket är mycket bra.

Kavajer

Mått kavaj: A=Axelsöm-Axelsöm, mått B ärmlängd övre axelsöm-Ärmslut, mått C kragens överkant-ryggslut

Marinblå tunn ullkavaj från lyxhuset Kenzo i bra skick. Storlek 54 (A 46cm, B 71cm, C 79 cm). Vill ha 700kr 600kr för denna


IMG_0815.jpeg


Mellangrå kavaj från Corneliani i deras life-serie. 100% ull i tunn väv som funkar året runt. Storlek 50 (A 47cm, B 64cm, C 83cm). Nypris kring 12k, mitt pris 800kr 700kr.

IMG_0831.jpeg


Cornelianikavaj i serien Life i lite marin/midnattsblå . Fint skick, 100% tunn ullväv i storlek 52 (A 49cm, B 66cm, C 84cm). Nypris ca 12k, mitt pris 800kr 700kr
IMG_0824.jpeg


Härligt tunn kavaj från Rose & Born i mellangrå ullväv. Storlek 48 (A 43cm, B 61cm, C 76cm). Nypris kring 10k, mitt pris 500kr 400kr
IMG_0819.jpeg


Overshirts och jackor

SÅLD Skjortjacka/overshirt/Shacket i härlig ull från Stenströms i storlek M. Jäkligt fina detaljer, och i ett lysande skick. Nypris kring 2000kr, vill ha 650 för den.


SÅLD Fältjacka i ripstop från A days march i storlek L. Riktigt härlig kvalitet och passform. Buren ett fåtal gånger så vågar påstå att jackan är i nyskick. Nypris 1400kr mitt pris 400kr

SÅLD Overshirt från Levis i härligt senapsgul färg. Skönt material i stretch, utan att den blir för sladdrig. Nypris 800kr mitt pris 200kr

Byxor

* SÅLD* Jeans från Levis i den diskade modellen 522. Storlek 34/32 och skicket är bra utan hål eller märkbara slitningar. Vill ha 350kr för dem.
IMG_0839.jpeg

 
Senast ändrad:
Topp