Alpha_Omega
Basic
- Pris
- 250
- Returpolicy
- Nej om vi inte kommer överens om annat.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Säljer en del blandade kvalitetskläder från några av de tunga modehusen. Kläderna är mestadels köpta av mig till mig själv, men säljer också en del på uppdrag av en familjemedlem (därav spannet på storlekar).
Samtliga grejer finns i Täby Kyrkby för avhämtning, men kan även tas med till centrala Sthlm på vardagar alternativt skickas spårbart på köparen bekostnad. Har gott om referenser, och kan vid behov ta mått eller nya bilder om ni är intresserade.
SÅLD Först ut är en blå glencheckrutig sommarkavaj från Rose & Born i storlek 50. Väldigt svalt och tunnt tyg, i färg som funkar att matcha med det mesta. Vill ha 600kr för denna.
Näst på tur är en grå kavaj från Rose & Born i storlek 50. Åretrunt-tyg i bra skick som funkar till det mesta. Vill ha600 500kr för denna.
Näst på tur är en riktig sommarkavaj från Suitsupply i storlek 52. Modellen heter Havanna och tyget är 100% linne i färgen Oatmeal. Vill ha750 650kr för denna:
* SÅLD* Näst på tur är en annan sommarkavaj från Suitsupply i storlek 54. Modellen är även denna Havanna, men denna gång är tyget 100% marinblå bomull. För denna vill jag ha 500kr.
Näst på tur är en tweedkavaj den J. Lindeberg, i storlek 52L (extra lång). Lite tunnare tweed så funkar bra för den som diggar stilen men som inte vill bära ett 15kg åbäke som blir 50grader varm. Bra skick så vill ha 300kr för den
SÅLD Näst på tur är en skjorta från Christian Dior i fantastiskt bomullstyg. Klassiskt randig som det anstår en skjorta från ett franskt lyxmodehus. Storleken är 15/38 och för denna vill jag ha 800kr.
Näst på tur ett par midnattsblå chinos från Ralph Lauren purple label. Bland det tunnaste bomullstyg jag kännt, men så kostar de också en slant nya. Storleken på dessa är 30” (midja). Jag vill ha 800kr för dem
Näst på tur är ett par mellangrå flanellbyxor den Corneliani i storlek 52. Modellen heter Leander, och tillhör deras bättre serier. Vill ha750 650kr för dem.
Näst på tur är ett par chinos i storlek 54 från PT01, via Rose & Born. Tyget är 100% bomull, lite tjockare men funkar långt in på våren. Färgen är grön med inslag av grå, och skicket är nyskick då byxorna aldrig blivit använda. Jag vill ha750 650kr för dem.
Näst på tur är ett par härliga kostymbyxor från Balmain, i storlek 34/30 (se bild för mått). Tyget är 55% polyester, men trots det känns brallorna luftiga och har bra fall. Hög midja, plisseringar och slag, som sig bör. Vill ha500 400kr för dem
Näst på tur är ett par selvedgejeans från Soso, i tunn och superskön sommardenim. Storleken är 34/34, och skicket är mycket bra då jag bara burit dem någon enstaka gång. Relativt slim utan att vara överdrivet, med normal midja. Vill ha500 400kr för dem.
Näst på tur är ett par supertunna jeans från Soso, i storlek 34-30. Bland de tunnaste denimtyg jag stött på, så passar perfekt för sommaren. Dessa är Bra skick, så vill ha500 400kr för dessa.
Näst på tur är ett par jeans från Levis i modellen 522. Storleken är 34/32, och skicket är använt men helt. Vill ha 250kr för dem.
Näst sist har jag en riktigt schysst Hawaiiskjorta från en av de hawaiianska orginaltillverkarna. Storlek XL, men lite för kort för mig som är 187. Made in Hawaii, koksnötsknappar, galet snygg och helt annan kvalitet än vad man hittar nu för tiden. Vill ha 300kr för den!
Sist ut är ett par blå badshorts från Orlebar Brown, i storlek 32. Modellen heter Dane, och som vanligt med Orlebar Brown så är kvaliteten riktigt bra. Inga side arkiaters på dessa utan midjejusteras istället med dolt snöre. Dessa är i princip oanvända så vill ha600500kr för dem!
Säljer en del blandade kvalitetskläder från några av de tunga modehusen. Kläderna är mestadels köpta av mig till mig själv, men säljer också en del på uppdrag av en familjemedlem (därav spannet på storlekar).
Samtliga grejer finns i Täby Kyrkby för avhämtning, men kan även tas med till centrala Sthlm på vardagar alternativt skickas spårbart på köparen bekostnad. Har gott om referenser, och kan vid behov ta mått eller nya bilder om ni är intresserade.
SÅLD Först ut är en blå glencheckrutig sommarkavaj från Rose & Born i storlek 50. Väldigt svalt och tunnt tyg, i färg som funkar att matcha med det mesta. Vill ha 600kr för denna.
Näst på tur är en grå kavaj från Rose & Born i storlek 50. Åretrunt-tyg i bra skick som funkar till det mesta. Vill ha
Näst på tur är en riktig sommarkavaj från Suitsupply i storlek 52. Modellen heter Havanna och tyget är 100% linne i färgen Oatmeal. Vill ha
* SÅLD* Näst på tur är en annan sommarkavaj från Suitsupply i storlek 54. Modellen är även denna Havanna, men denna gång är tyget 100% marinblå bomull. För denna vill jag ha 500kr.
Näst på tur är en tweedkavaj den J. Lindeberg, i storlek 52L (extra lång). Lite tunnare tweed så funkar bra för den som diggar stilen men som inte vill bära ett 15kg åbäke som blir 50grader varm. Bra skick så vill ha 300kr för den
SÅLD Näst på tur är en skjorta från Christian Dior i fantastiskt bomullstyg. Klassiskt randig som det anstår en skjorta från ett franskt lyxmodehus. Storleken är 15/38 och för denna vill jag ha 800kr.
Näst på tur ett par midnattsblå chinos från Ralph Lauren purple label. Bland det tunnaste bomullstyg jag kännt, men så kostar de också en slant nya. Storleken på dessa är 30” (midja). Jag vill ha 800kr för dem
Näst på tur är ett par mellangrå flanellbyxor den Corneliani i storlek 52. Modellen heter Leander, och tillhör deras bättre serier. Vill ha
Näst på tur är ett par chinos i storlek 54 från PT01, via Rose & Born. Tyget är 100% bomull, lite tjockare men funkar långt in på våren. Färgen är grön med inslag av grå, och skicket är nyskick då byxorna aldrig blivit använda. Jag vill ha
Näst på tur är ett par härliga kostymbyxor från Balmain, i storlek 34/30 (se bild för mått). Tyget är 55% polyester, men trots det känns brallorna luftiga och har bra fall. Hög midja, plisseringar och slag, som sig bör. Vill ha
Näst på tur är ett par selvedgejeans från Soso, i tunn och superskön sommardenim. Storleken är 34/34, och skicket är mycket bra då jag bara burit dem någon enstaka gång. Relativt slim utan att vara överdrivet, med normal midja. Vill ha
Näst på tur är ett par supertunna jeans från Soso, i storlek 34-30. Bland de tunnaste denimtyg jag stött på, så passar perfekt för sommaren. Dessa är Bra skick, så vill ha
Näst på tur är ett par jeans från Levis i modellen 522. Storleken är 34/32, och skicket är använt men helt. Vill ha 250kr för dem.
Näst sist har jag en riktigt schysst Hawaiiskjorta från en av de hawaiianska orginaltillverkarna. Storlek XL, men lite för kort för mig som är 187. Made in Hawaii, koksnötsknappar, galet snygg och helt annan kvalitet än vad man hittar nu för tiden. Vill ha 300kr för den!
Sist ut är ett par blå badshorts från Orlebar Brown, i storlek 32. Modellen heter Dane, och som vanligt med Orlebar Brown så är kvaliteten riktigt bra. Inga side arkiaters på dessa utan midjejusteras istället med dolt snöre. Dessa är i princip oanvända så vill ha
Bilagor
Senast ändrad: