- Pris
- 32 000
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Hej! Jag säljer en riktigt fin duo. Köp båda två eller nyp en av dem. Jag är inte intresserad av något byte denna gång. Klockorna är i använt skick och innehar hairlines. Båda är opolerade.
Först ut är en Cartier Tank Must large. Referensens heter WSTA0041 och togs ut 2023. Den är fullsett med originalband men just nu sitter ett Molequinläder på. Storleken 33,7x25,5.
Pris:32 000 :- / 30 000 :- / SÅLD.
Nästa klocka är en Cartier cougar 33 mm, full-set. Klockan är från 1991 och är nyligen inlämnad av mig till Cartier för enklare service. Klockan går som den ska och kommer på fin länk.
Pris: 18 000:- / SÅLD.
Sista bilden är två boxar till vardera klocka och en travel pouch som kan köpas för 500 kronor.
Goda referenser finns. Skriv om du undra över något.
Allt gott
T
Först ut är en Cartier Tank Must large. Referensens heter WSTA0041 och togs ut 2023. Den är fullsett med originalband men just nu sitter ett Molequinläder på. Storleken 33,7x25,5.
Pris:
Nästa klocka är en Cartier cougar 33 mm, full-set. Klockan är från 1991 och är nyligen inlämnad av mig till Cartier för enklare service. Klockan går som den ska och kommer på fin länk.
Pris: 18 000:- / SÅLD.
Sista bilden är två boxar till vardera klocka och en travel pouch som kan köpas för 500 kronor.
Goda referenser finns. Skriv om du undra över något.
Allt gott
T
Senast ändrad: