• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes PB - Ett nytt hem för en grön sköning - SNE451P1 nummer 015x/2500!

Pris
SEK 2000, spårbart ingår
Returpolicy
Ja, om skicket avviker grymt från bilder och min beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Är du min nya matte eller husse? Jag är en grön Seiko som vill ha mer, helst daglig motion. Min nuvarande husse måste skiljas från mig för att ska komma till ett diametralt bättre hem - ja, se bilder så förstår ni. Grönt försvinner på handleden min. Detta är min första annons, ha gärna lite överseende med lätt tramsig ton.

Bytesvärde: SEK 2400, säljes SEK 2000 st SWISH is kin and king.

Skickas spårbart, skicka lätt. För rek tillkommer differensen, F2F Hässleholm =)

Grön Seiko Solar Diver's "Kermit" (Pepe?) SNE451P1, 2500 ex WW detta är nummer 15X/2500. Skick: 90+% Mått: ca 43 mm
Svart tavla och grön ring. Fullaste set jag sett: kassakvitto, innerlåda och ytterlåda, putsduk oanvänd, manual och garantikort/cert och länkbit. Fint glas, jag hann inte nöta på den alls - på gott och ont.

Vad önskar jag då utom pengar? Pallar du att ta denna herrelösa i dellikvid kan jag lägga nån slant uppåt, men helst inte. Nån halvfin Eterna-dykare förstås ...
50-årsklocka är på väg att realiseras och jag behöver rensa en hel del i lådan. Jag är den typen som låter mig överraskas, dock.

Kommentarer, förolämpningar och propåer om äktenskap tas på PM i vanlig ordning.

Jag har nån GG-referens nu tror jag:

Tack till KS för annonsplatsen och ett fantastiskt fint och vänligt forum!!! <3
 

Bilagor

  • 1615401554066.jpg
    1615401554066.jpg
    658.5 KB · Visningar: 172
  • 1615401554073.jpg
    1615401554073.jpg
    153.1 KB · Visningar: 186
  • 1615401554069.jpg
    1615401554069.jpg
    536.7 KB · Visningar: 170
  • Gröning.jpg
    Gröning.jpg
    791.8 KB · Visningar: 180
Senast ändrad:
  • Love
Reactions: Jox
Topp