- Pris
- 35 000 --> 33 000
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Sänker priset till 33 000 från 35 000
Fullset GS SBGA375 köpt av mig här på forumet i januari 2022, ursprungligen köpt på Klockmaster 2019-05-17
Skickar med ett svart Seiko läder vid snabb affär.
Finns spår av anvädning och hairlines, bilder är en del av beskrivningen, har fotat i soljus för att verkligen framhäva hairlines och microrepor, finns inga stora dings eller skador.
Skickas med värdefrakt som köparen står för, kan oxå hämtas f2f i Stockholmsområdet för medlemmar med goda referenser.
Kan tänka mig byte mot Zenith Defy classic, Omega AT eller Omega Globemaster Blå.
Fler bilder kan skickas.
Finns spår av anvädning och hairlines, bilder är en del av beskrivningen, har fotat i soljus för att verkligen framhäva hairlines och microrepor, finns inga stora dings eller skador.
Skickas med värdefrakt som köparen står för, kan oxå hämtas f2f i Stockholmsområdet för medlemmar med goda referenser.
Kan tänka mig byte mot Zenith Defy classic eller Omega AT.
Fler bilder kan skickas.
Min GG tråd:
Fullset GS SBGA375 köpt av mig här på forumet i januari 2022, ursprungligen köpt på Klockmaster 2019-05-17
Skickar med ett svart Seiko läder vid snabb affär.
Kan tänka mig byte mot Zenith Defy classic, Omega AT eller Omega Globemaster Blå.
Fler bilder kan skickas.
Kan tänka mig byte mot Zenith Defy classic eller Omega AT.
Fler bilder kan skickas.
Min GG tråd:
DRW
Hej! Har ni gjort en affär med mig så får ni gärna lämna ett omdöme. :D Mvh Dennis
klocksnack.se
Bilagor
Senast ändrad: