Nilzén
Silver
- Pris
- 2800
- Returpolicy
- Nej, klockan är under garanti.
- Bilder Skickat
- Ja
Pris: 3000 2800
Med mycket nytt på ingång släpper jag denna legendariska krigarklocka med riktigt mysig extrautrustning.
Klockan är inköpt av mig, direkt från Marathon, i augusti 2020 så det finns gott om garanti kvar. Den är sparsamt använd, och nära nog i nyskick. Ej varit servad eller liknande. Kommer fullset med allt som kom med. Orginalband i ballistisk nylon, ett gulligt självlysande märke att sätta på din kepa samt extra utrustning i form av:
Haveston M-1944F Canvas, nypris 246 kr exkl. moms, tull o frakt:
Eulit Bund, bara plattan använd. Nypris 254 kr exkl. frakt:
Klockan i sig kostar ny 3669 exkl. frakt, men är utsåld i dagsläget. Dagspris och alla specs hittar du här:
Mitt pris är för hela paketet, inklusive spårbar frakt! Oslagbart! Byten? Pröva mig!
Gott om referenser finns här och på andra ställen där klockfolk möts!
Tack för uppmärksamheten och vårt fina forum!
Med mycket nytt på ingång släpper jag denna legendariska krigarklocka med riktigt mysig extrautrustning.
Klockan är inköpt av mig, direkt från Marathon, i augusti 2020 så det finns gott om garanti kvar. Den är sparsamt använd, och nära nog i nyskick. Ej varit servad eller liknande. Kommer fullset med allt som kom med. Orginalband i ballistisk nylon, ett gulligt självlysande märke att sätta på din kepa samt extra utrustning i form av:
Haveston M-1944F Canvas, nypris 246 kr exkl. moms, tull o frakt:
THE 16mm CANVAS STRAP SERIES
A specially sized 16mm selection of brushed hardware Corp. Canvas Straps with fabric floating keeper. Compatible with a range of vintage military watches from WWI and WWII including the A-11 range. .
www.haveston.com
Eulit Bund, bara plattan använd. Nypris 254 kr exkl. frakt:
Watch strap Eu-LB828 16mm brown smooth stitched with leather pad by EULIT
Please click picture to enlarge! Watch strap with leather padModel No.: Eu-LB828Manufacturer/Brand: EULITSuitable for: Watches with standard lug endsMaterial: Uppers leather, smooth, matt; Underside leatherManufacturing process: RembordedColour of strap:...
www.watch-band-center.com
Klockan i sig kostar ny 3669 exkl. frakt, men är utsåld i dagsläget. Dagspris och alla specs hittar du här:
34 mm ökenbrun allmänt mekaniskt (gpm)
Allmänt känd som General Purpose Mechanical (GPM). Den kan lindas genom den automatiska självlindande rotorn eller genom att linda kronan manuellt. Tillverkad i enlighet med MIL-PRF-46374G, typ II, klass 4.
se-marathonwatcheu.glopalstore.com
Mitt pris är för hela paketet, inklusive spårbar frakt! Oslagbart! Byten? Pröva mig!
Gott om referenser finns här och på andra ställen där klockfolk möts!
Nilzén
Lite olika affärer har det blivit här på forumet och andra klockställen. Skriv gärna en rad om hur du upplevt mig som säljare/köpare/bytare! Allt gott!
klocksnack.se
Tack för uppmärksamheten och vårt fina forum!
Bilagor
Senast ändrad: