• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PB Marathon TSAR 41 mm

Pris
5000
Returpolicy
Om överenskommet
Bilder Skickat
  1. Ja
6000 kr nu 5000 kr

Hej på er,

Säljes en TSAR på gummi utplockad från Gnomon hösten 2020. Bedömt bra bruksskick, tycker jag i alla fall. Det mest noterbara är ett nagg i bezel och boett vid kl. 11.00. Har försökt att fånga detta på ett så osmickrande vis som möjligt men det syns väldigt lite i verkligheten. I övrigt repfritt glas, bezel linar upp helt ok med kl. 12.00, tidhållningen är bra och fortfarande bra tryck i tritiumet.


Jag har själv köpt den beggad, så vet inte mycket om dess historik men den har ju blivit brukad och det syns men inget som stör mig på det hela taget. Kolla gärna bilderna för att bilda er en egen uppfattning. Referenser finns och det är viktigt för mig att vi alla blir nöjda med affären. Önskat pris 6000 kr.

IMG_0891.jpeg IMG_0885.jpeg IMG_0887.jpeg IMG_0884.jpeg IMG_0890.jpeg IMG_0889.jpeg IMG_0888.jpeg IMG_0886.jpeg IMG_0896.png
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp