• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *PB* Meccaniche Veneziane Nereide Grön

Watchby10

Omega
2-Faktor
Pris
2500 inkl frakt
Returpolicy
Kommer vi överens om, garanti finns kvar
Bilder Skickat
  1. Ja
Våren, och snart sommaren, är på ingång. Den årstid då en läckert grön dykare passar som bäst!!

En ny klocka har kommit in så nu behöver jag sälja en annan och turen har kommit till denna läckert gröna MV Nereide. Det är den senaste modellen av Nereide med ex.vis glasbezel och när jag tittade på deras hemsida så är den slutsåld. Klockan kommer på MV´s Jubilee-länk och jag skickar även med en helt oanvänd Mesh-länk från MV.


Lite specs:

CASE: Ø42 mm, 316L Stainless Steel
MOVEMENT: Automatic CAL.MV145 (undecorated version)
CRYSTAL: Antireflective Domed Sapphire Glass
LUME: BGW9 Swiss Superluminova®
BEZEL: Unidirectional rotatable, 120 clicks
BEZEL INSERT: BK7 Crystal
WR: 20ATM = 200mt
STRAP: Jubilee Bracelet

Inköpt i Februari 2021 från Royal Straps och garantin på 2 år gäller till och med 15/2 2023.

Klockan är i mycket fint skick utan dings eller andra märken, men det finns några små, oundvikliga hair- och och desklines på spännet.

Pris 3000 2500 inkl frakt eller så kör vi f2f i Göteborg med omnejd.

För frågor och fler bilder, bara att skicka PM.

Min GG-tråd

Tack KS för bästa forum och annonsplats!

3eAdvent20211.jpg
3eAdvent20216.jpg 3eAdvent20215.jpg 3eAdvent20214.jpg 3eAdvent20213.jpg 3eAdvent20212.jpg
 
Senast ändrad:
Topp