• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Tillbakadragen PB Nodus Sector Deep - Polar Destro/LHD

Pris
5500 plus frakt
Returpolicy
Enligt överenskommelse, båda ska vara nöjda.
Bilder Skickat
  1. Ja
Prishistorik:
(7000)
(5500 plus frakt, prutat och klart.)

TILLBAKADRAGEN 3/4 2026

Sector Deep, halvmatt i Polar-stilen med kritvit tavla, svarta accenter och riktigt stark grönblå lume på index, visare och samtliga bezel inserts. Polar tillverkas i begränsade batchar och går åt som smör vid släpp.

IMG_9772.jpeg
IMG_9785.jpeg
IMG_9783.jpeg

Vänsterställd krona med tydliga lägen och bra ytfinish med knurling. Samma gäller bezeln: 120 klick endast moturs och har Elapsed Time och Secondary TZ markeringar.

Inuti sitter ett NH35, datumfönster vid 6. Har inte mätt verkets gång men när jag burit den har den hållt sig väl inom toleranserna för ett sådant verk.

Länken är väldigt skön och har deras egna ”Nodex” microjustering, länkarna fäster med screwbars. Medföljer ett vitt och svart band i canvas/gummi, väldigt sommarvänlig stil!

Kommer fullset med alla tillbehör och samtliga länkbitar, internationell garanti som gäller till Februari 2027.

Affär kan göras efter kontakt via DM här på forumet, antingen F2F i Malmötrakten eller på distans, vi enas om en lösning.

För skick, detaljer, set och skavanker se bilder nedan, sista fotot är ändrat och markerat för att tydligt överdriva skavankerna, irl får man leta efter dom mer ingående.
Fler bilder kan såklart ordnas på begäran.

Specifikationer:
  • 38mm case / 42mm diameters bezel
  • 47mm lugg till lugg
  • 20mm luggbredd
  • NH35 automatiskt urverk
  • quickchange länkarmband
  • vattentät till 500 meters djup

Medföljer:
  • Box, gott skick
  • Yttersleeve, dugligt skick med några märken
  • Instruktionsbok
  • Garantikort med serienr etc
  • Oöppnad Nodusmärkt putsduk
  • 4 länkbitar med tillhörande bars
  • svart/vitt armband, quick change.

Bud välkomna, inga byten.
Nyköp ligger allt som allt kring 11000 inklusive frakt och svenska avgifter.

IMG_9782.jpeg IMG_9770.jpeg IMG_9774.jpeg IMG_9775.jpeg IMG_9776.jpeg IMG_9777.jpeg IMG_9781.jpeg IMG_9778.jpeg
IMG_9779.jpeg

Då detta är min första annons nämner jag @Kse som referens, vi känner varandra irl och har gjort affärer förr och han vet vart jag bor 😅

Min referenstråd:

Tack KS för ett trevligt forum och tack för annonsmöjligheten!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp