• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes PB Rolex Cellini 5071

Pris
33.000kr
Returpolicy
Enligt överrenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Rolex Cellini - 5071
År: 80-tal
Skick 7/10
Omfattning: Inga tillbehör
Boett och lås i 18k guld
Rem: Rolex original krokodilläder. 22mm vid bandhornen och 16mm vid låset
Mått: 24x52mm

Klockan är i ett fint använt skick med hairlines på de polerade ytorna. Boetten har ett litet jack i kanten kl 2. Rem, lås och glas är i ett mycket fint skick. Klockan håller tiden bra men jag har inte mätt upp den. Tavlan är cremevit och har en varm och fin ton. Tyvärr har tavlan en del skador utmed ytterkanten samt i mitten runt axeln till visarna. Serie nr som borde vara på baklocket har tyvärr slitits och polerats bort. Min plan var från början att skicka tavlan på renovering, men jag tycker tavlan är fin som den är och har därför inte gjort det. Vill man få tavlan renoverad kan man räkna med att det kostar 3-4000kr, då kan man till exempel passa på att byta till blått 😍

Pris: 39.000kr-> 36.000kr-> 33.000kr

Mina referenser

IMG_1486.jpeg
IMG_1485.jpeg
IMG_1483.jpeg
IMG_1484.jpeg
IMG_1491.jpeg
IMG_1481.jpeg
IMG_1479.jpeg
IMG_1478.jpeg
IMG_1477.jpeg
IMG_1406.jpeg