• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad PB Rolex DJ 126200

RJK

Basic
Pris
90 000 -> 85 000 SEK
Returpolicy
Nej klocka under garanti, vi kommer överens.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej klocksnack!

Säljer av min ögonsten enbart på grund av att jag tycker det är en lite för dyr klocka för mig just nu i livet. En Rolex Datejust 36mm med den fina Wimbledon-urtavlan, givetvis full cert och originalkvitto från Rob Engström. Uttagen februari 2022 (5 års garanti från Rolex) och i väldigt fint skick, dock med spår av användning som bilderna visar. Absolut inga djupa repor någonstans, inga dings eller skuffs enbart hairlines på det polerade stålet som syns i bilderna.

Affärs görs i Göteborgstrakten på publikt ställe, referenser finns sen tidigare affärer. Intressant med byten från Tudor men max i 35 000kr-klassen.

Hör av er om ni har några frågor! :)

Bästa hälsningar,
RJK

Tack KS för annonsplats och för ett fantastiskt forum!

IMG_6284.jpeg

IMG_6281.jpeg
IMG_6277.jpeg
IMG_6276.jpeg
IMG_6279.jpeg
IMG_6274.jpeg

Bilagor

• IMG_6280.jpeg
    IMG_6280.jpeg
    891.4 KB · Visningar: 18
  • IMG_6278.jpeg
    IMG_6278.jpeg