• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PB 2 - Rolex GMT-Master 2 - 126710BLNR

Efe

Omega
2-Faktor
Pris
180000
Returpolicy
Om ej äkta
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Batman för att frigöra lite likvider för testa något nytt.

Klockan är uttagen från tjeckisk AD i september 2020. Jag köpte klockan av den första ägaren i februari 2021.
Den var i princip ny när jag köpte den och jag själv har använt den väldigt sparsamt i rotation med andra klockor, skulle säga att klockan är i mycket bra skick.
Se bilder för skick.
Kommer full set med box+cert (nya certet från 2020), rolextag, manualer, bezelskydd, länkar etc. och original kvittot från AD.
Det enda som saknas är det tunna, vita kartongfodralet som ska sitta på ytterboxen.

Säljes främst. Det enda intressanta bytet hade varit en 116520 Daytona (med pengar från mitt håll),

Affär kan göras i Stockholm eller skickas.
Klockan ligger även ute på CH24.

Tackar KS för ett grymt forum!
IMG_7708.JPEG

IMG_7709_1.JPEG
IMG_7710.JPEG
IMG_7711.JPEG
IMG_7712.JPEG
IMG_7713.JPEG
IMG_7714.JPEG
IMG_7715.JPEG
IMG_7716.JPEG
IMG_7717.JPEG
IMG_7718.JPEG
IMG_7719.JPEG
IMG_7720.JPEG
IMG_7721.JPEG
IMG_7722.JPEG
IMG_7723.JPEG
IMG_7724.JPEG
IMG_7726.JPEG
 
Topp