• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad **PB** SÅLD Pelagos 39 (46k) + SÅLD Omega Globemaster 39mm Blå (54k)

xjoeyw

Basic
Pris
46 000
Returpolicy
Ej vid affär F2F
Bilder Skickat
  1. Ja
OBS endast Säljes för Pelagos, ej byte.

Pelagos 39 i absolut nyskick till salu. Utplockad av bekant utomlands från AD. Allt sprillans - klockan har inte burits av någon på armen ens vad jag vet. Behöver någon dags framförhållning efter överenskommelse, affär görs F2F i Stockholm med medlem med goda omdömen.

SISTA PRISBUMB INNAN DEN DRAS TILLBAKA: 46 000 kr

1668082703196.png

SÅLD Omega Globemaster

Otroligt fin och underskattad modell som används alldeles för lite. Utplockad från svensk AD 2017 i december. Är 39mm men skulle säga att den bärs marginellt större. Har använt den mest på läderbandet men även länken kommer med. En av de första modellerna (tror jag) som fick METAS-certifiering. Såg att bilderna ser lite dammiga utan men skicket är väldigt bra förutom ett mindre märke på vänster sida av boetten (se en av bilderna) men antar att det måste vara den enklaste grejen att polera bort om man skulle vilja det. Från Omega nedan samt sök på YouTube för flertalet bra reviews.
  • Ref: 130.30.39.21.03.001
  • Total product weight (approx.): 162 g
  • Between lugs: 20 mm
  • Thickness: 12.6 mm
  • Case: Steel
  • Case diameter: 39 mm
  • Water resistance: 10 bar (100 metres / 330 feet)

Affär F2F i Stockholm föredras framför att skicka, swish som gäller och krav på goda omdömen i GG-tråd. Öppen för bytesförslag upp och ner - Rolex, Tudor, GS, Omega, JLC - try me!

Nypris 86 600 kr på länk. Mitt pris 54 000 (tidigare 57 000) vilket ser ut att vara lägst worldwide for en begagnad, blå tavla på länk. Och då skickar jag även med lädret som kostar några tusenlappar.

1.jpg

2.jpg

3.jpg
4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Bilagor

• 1668082615253.jpeg
    1668082615253.jpeg
    155.5 KB · Visningar: 16