- Pris
- 8000 & 5500 OBRO
- Returpolicy
- Enligt ök
- Bilder Skickat
- Ja
Christopher Ward Trident pro 300
Blir lite av en catch and release för mig på denna schyssta dykare då jag känner att jag är ute efter något dressigt.
Klockan är i grymt skick och självklart fullset. Jag skickar även med ett curved end gummi som passar klockan.
Länken till klockan har quick-release så man kan ta av/på länken utan några verktyg. Det är även en steglös-microjustering i claspen som gör att man kan justera sizen på länken oerhört enkelt och smidigt.
Bara att höra av er vid eventuella funderingar/önskar fler bilder.
Här kan ni läsa mer om klockan:
Finns för f2f i Umeå men kan skickas på köpares bekostnad/risk.
Tänker mig9500 9000 8000kr
kr
Tissot PRX Powermatic 80 Svart
Säljer även min Tissot PRX då jag är i behov av pengarna till annat. Klockan tickar på fint och är i bra skick. Finns lite hairlines längs länken som jag försökt få med på bilderna.
Även denna klockan är såklart fullset.
Hör gärna av er vid eventuella funderingar/för fler bilder!
Pris: 5500 kr OBRO
Blir lite av en catch and release för mig på denna schyssta dykare då jag känner att jag är ute efter något dressigt.
Klockan är i grymt skick och självklart fullset. Jag skickar även med ett curved end gummi som passar klockan.
Länken till klockan har quick-release så man kan ta av/på länken utan några verktyg. Det är även en steglös-microjustering i claspen som gör att man kan justera sizen på länken oerhört enkelt och smidigt.
Bara att höra av er vid eventuella funderingar/önskar fler bilder.
Här kan ni läsa mer om klockan:
C60 Trident Pro 300 | Christopher Ward
Buy C60 Trident Pro 300 at Christopher Ward.
www.christopherward.com
Finns för f2f i Umeå men kan skickas på köpares bekostnad/risk.
Tänker mig
kr
Tissot PRX Powermatic 80 Svart
Säljer även min Tissot PRX då jag är i behov av pengarna till annat. Klockan tickar på fint och är i bra skick. Finns lite hairlines längs länken som jag försökt få med på bilderna.
Även denna klockan är såklart fullset.
Hör gärna av er vid eventuella funderingar/för fler bilder!
Pris: 5500 kr OBRO
Senast ändrad: