- Pris
- 200 - 2500
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Hej! Återigen dags att rensa en hel del i kollektionen då jag samlat på mig en hel del. Då det är en bra mängd klockor håller jag mig till en bild per klocka men mer bilder kan absolut fixas. . Om jag hittar länkbitar skickas de med. Annars passar de för runt 18cm handleder om inget annat anges.
Byten är absolut av intressen både upp och ner med pengar emellan är okej. Skicka förslag
OBRO gäller vid samtliga
Valfri frakt står köparen för!
Tack KS för annonsplats!
1. Pagani Design pd-1639
43mm med safirglas och keramisk bezel. några få repor från desk diving på fästet. Öppen caseback med nh35a, 100m WR.
675:- exkl frakt - SÅLD
2. Pagani Palm Motif
Här ser vi ett steg upp i Paganis sortiment. Bandet känns mer rejält och tavlan är magisk. 200m vattenresistans.
1100:- exkl frakt.
PB 1000:- exkl frakt. -> 950:-
3. Pagani Design Pit Time
Dressad Mecha quartz klocka. Härlig roseguld och 200m vattenresistans. Behöver dock nytt batteri!
600:- exkl frakt
PB 550:- exkl frakt -> 500:-
4. San Martin Explorer 36mm
Fantastisk klocka med bra länk! Har några märken från deskdiving men annars bra!
Bezel 36mm
Lug to lug 45,5mm
Thickness 11.3mm
Lug width 20mm
Movment PT 5000
2500:- exkl frakt
PB 2400 exkl frakt. -> 2300:-
5. Tesen GMT Pepsi
Kinesiskt automatisk gmt som kan vridas upp också. Skön jubileelänk med viss enkel justering. Safirglas (enligt säljare från ali?), see through caseback. 100m vattenresistans (inte garanterat hehe). Bra skick med inga för jobbiga repor utöver det vanliga på fästet. Bezeln är lite klickig när man trycker in den.
700:- exkl frakt.
PB 640 exkl frakt -> 600:-
6.
No-brand ish vintage sub (tinted)
Som ovan väldigt bra länk med skruvar nu också. Samt en sliding micro adjustment. inte safirglas dessvärre. Hacking och handuppdrag. Känns rejäl med härlig färg på indices och pekare etc. Keramisk bezel skulle jag tro.
800:- exkl frakt.
PB 750 exkl frakt. -> 700:-
7. Didun design quartz chrono.
Stål och känns rejäl. Använd 1 gång, sticker på baksidan är kvar. Legat i en låda sen dess så batteriet är dött. Ignorera "automatic" på tavlan, stämmer inte.
Mineralglas men hela boetten verkar vara i stål!
270:- exkl frakt
PB 250 exkl frakt -> 225:-
8. Tidena
Härlig dressare i guld och vitt. Najs läderband, Safirglas och 100m vattenresistans. Behöver dock nytt batteri.
500:- exkl frakt
PB 420 exkl frakt -> 400:-
9. Vintage Eldor swiss made (rep. objekt?)
Otrolig tavla med fin visare. Dock när jag vrider går den inte igång men kanske är en enkel fix.
200:- exkl frakt
PB 175 exkl frakt -> 150:-
10. Daniel Wellington 40mm
Rose, bandet är lite slitet men fint skick annars. Behöver nytt batteri.
250:- exkl frakt.
PB 220 exkl frakt -> 200:-
Som sagt OBRO på samtliga klockor
Kom gärna med byten och tack KS åter igen!
Byten är absolut av intressen både upp och ner med pengar emellan är okej. Skicka förslag
OBRO gäller vid samtliga
Valfri frakt står köparen för!
Tack KS för annonsplats!
1. Pagani Design pd-1639
43mm med safirglas och keramisk bezel. några få repor från desk diving på fästet. Öppen caseback med nh35a, 100m WR.
675:- exkl frakt - SÅLD
2. Pagani Palm Motif
Här ser vi ett steg upp i Paganis sortiment. Bandet känns mer rejält och tavlan är magisk. 200m vattenresistans.
1100:- exkl frakt.
PB 1000:- exkl frakt. -> 950:-
3. Pagani Design Pit Time
Dressad Mecha quartz klocka. Härlig roseguld och 200m vattenresistans. Behöver dock nytt batteri!
600:- exkl frakt
PB 550:- exkl frakt -> 500:-
4. San Martin Explorer 36mm
Fantastisk klocka med bra länk! Har några märken från deskdiving men annars bra!
Bezel 36mm
Lug to lug 45,5mm
Thickness 11.3mm
Lug width 20mm
Movment PT 5000
2500:- exkl frakt
PB 2400 exkl frakt. -> 2300:-
5. Tesen GMT Pepsi
Kinesiskt automatisk gmt som kan vridas upp också. Skön jubileelänk med viss enkel justering. Safirglas (enligt säljare från ali?), see through caseback. 100m vattenresistans (inte garanterat hehe). Bra skick med inga för jobbiga repor utöver det vanliga på fästet. Bezeln är lite klickig när man trycker in den.
700:- exkl frakt.
PB 640 exkl frakt -> 600:-
6.
No-brand ish vintage sub (tinted)
Som ovan väldigt bra länk med skruvar nu också. Samt en sliding micro adjustment. inte safirglas dessvärre. Hacking och handuppdrag. Känns rejäl med härlig färg på indices och pekare etc. Keramisk bezel skulle jag tro.
800:- exkl frakt.
PB 750 exkl frakt. -> 700:-
7. Didun design quartz chrono.
Stål och känns rejäl. Använd 1 gång, sticker på baksidan är kvar. Legat i en låda sen dess så batteriet är dött. Ignorera "automatic" på tavlan, stämmer inte.
Mineralglas men hela boetten verkar vara i stål!
270:- exkl frakt
PB 250 exkl frakt -> 225:-
8. Tidena
Härlig dressare i guld och vitt. Najs läderband, Safirglas och 100m vattenresistans. Behöver dock nytt batteri.
500:- exkl frakt
PB 420 exkl frakt -> 400:-
9. Vintage Eldor swiss made (rep. objekt?)
Otrolig tavla med fin visare. Dock när jag vrider går den inte igång men kanske är en enkel fix.
200:- exkl frakt
PB 175 exkl frakt -> 150:-
10. Daniel Wellington 40mm
Rose, bandet är lite slitet men fint skick annars. Behöver nytt batteri.
250:- exkl frakt.
PB 220 exkl frakt -> 200:-
Som sagt OBRO på samtliga klockor
Bilagor
Senast ändrad: