• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad PB3! - Citizen midsize quartz dykare från 1980-talet

Pris
1200
Returpolicy
-
Bilder Skickat
  1. Ja
Hejsan!

Säljer en grym Citizen midsize quartzdykare från 1980-talet, verkar vara Citizens svar på Seikos 6548, utöver klockan följer även Citizens eget armband med - som verkar vara orginal! Klockan är runt 37mm i diameter och tar band på 20mm, klockan i använt skick (se bilderna) som sig bör men tickar på som en kvartsare ska. Klockan och jag finns i Finland men jag står för frakten!

Edit: Uncle Seiko bandet på bilden följer inte med, men för 200 kronor kan jag slänga det med i affären!

Pris: 2000 kronor - Nytt pris 1800 kronor! Tidigare pris 1600, Nytt pris 1200 kronor inkl. Frakt!

citizen vintage 4.jpg citizen vintage 3.jpg citizen vintage.jpg citizen vintage 2.jpg
Tack KS för annonsplats!

Mvh
Johannes

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp