• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *PB3* Santos de Cartier Medium stål/guld (W2SA0016)

Rikard.k

Omega
2-Faktor
Pris
81000
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer ett fint exemplar av Santos de Cartier Medium stål/guld (W2SA0016).

Klockan är i samma fina skick som när jag köpte den på KS tidigare i år, den har sedvanliga hairlines framför allt på ringen runt tavlan, men inget som sticker ut. (Ser att det kom några dammkorn på några av bilderna som jag tog tidigare idag).

Klockan är full set med låda, cert, extra länkbit, spänne, manual, brunt läderband (endast testad i hemmamiljö), verktyg för att byta armband (i praktiken behövs inte detta verktyg), kvitto från Nymans.

Härutöver ingår ett grönt läderband från Catrier. Inköpt av mig från Cartier i Stockholm. Kvitto finns (kostade 4750 kr). Armbandet är endast använd ett fåtal gånger.

Cartier måste ha marknadens smidigaste system för att byta armband, tar cirka 10 sekunder att byta från länk till läder.

Affär görs upp i centrala Stockholm. Betalning via Swish.

Storlek: Medium / 35mm
Inköpt på Nymans i Aug 2021
listpris idag är 117.000 kr
Garanti till år 2029

Pris: 87.000 ink grönt läder. Nu 85.000 kr. 82.000 kr. 81.000 kr.

Min GG tråd
https://klocksnack.se/threads/rikard-k.104618/

Länk till tidigare annons:

https://klocksnack.se/threads/pb-santos-de-cartier-medium-stål-guld-w2sa0016.160111/

IMG_4686.jpg
IMG_4689.jpg
IMG_4694.jpg
IMG_4695.jpg
IMG_7066.jpg
IMG_7070.jpg
IMG_7075.jpg

 
Senast ändrad:
Topp