- Pris
- 11,5k
- Returpolicy
- Enl. ök. om något är galet. Annars nej.
- Bilder Skickat
- Ja
----->11,5k inkl. REK-frakt
Byten: Enbart någon Aqualand i stål mot "Autozilla" men reserverar mig för att jag kan ändra mig kring detta
Sällsynt och grymt fräck Citizen 1000m Titan "Autozilla" NH6931-06E Fullset från 2010 säljes!
Mellanlandade i denna häftiga toolwatch dykare för att stilla suget men inser dessvärre den får lämna till förmån för annan klocka.
En äkta dykare som verkligen är byggd för dykning och är makalöst välbyggd helt i titan med repbeständig duratect-coating, 6mm tjockt safirglas + AR-behandling, avtagbar bezel för rengöring samt iso-certifierad etc. Inte helt lätt och hitta fullset i fint skick och denna är dessutom senare årgång om man går igång på sådant!. Passa på och säkra vår/sommardykaren som får Landsortsdjupet 459m att skämmas. Enligt mig sista "riktiga" Citizen-dykaren med 1000m wr jämfört med den nya quartzaren som är groteskt stor att bära.
Skick:
Mycket fint skick med en lättare ding på skruv-bezeln vid nedersta adaptern men syns inte framifrån. Inga repor i glaset. Originalbandet har repor på spänne.
Boxen är sliten/flagig som enl. bilder men fungerar ok. Tickar på som den ska.
Pris:14500;- ---->11,5k! inkl. REK-frakt. Priced to sell! (Köpte den för flera tusen mer men nu får du också titanadaptrarna som bonus!)
Betalning: Swish
Retur: Enl. ök. om något är galet. Annars nej.
Referenser: https://klocksnack.se/threads/aerospace.72796/#post-1847965
Tack KS för annonsmöjlighet!
Klicka på "spoiler" för fler bilder-->
SÅLD! via andra kanaler!
Ovanlig Seiko 7A28-7060 Quartz Sports 100 PVD Titanium Chronograph säljes. OBS! Ej byten.
Mycket motvilligt får jag släppa denna underbara klocka som enl. min mening är den snyggaste och coolaste med legendariska 7A28-verket!
Alla funktioner fungerar och håller tiden utmärkt.
Klockan är i mycket fint skick med välbevarad svart pvd-coating/beläggning utan större bruksspår förutom några mindre märken eller repor, se bilder. Är svårt att hitta en som är så pass fin i skicket! Gulddetaljerna är intakta utan märken. Urtavlan, rehaut-ringen, visarna och glaset är i perfekt skick. Boetten, tryckknapparna, krona, länk, glas är rengjorda samt alla packningarna smorda etc. Allt är original på klockan.
En senare 90-tals Seiko originalbox medföljer i perfekt skick.
Länken klarar en handled på max ca 19cm, annars kan man också montera t.ex. ett läderband.
Diameter: 39mm utan kronan inräknad
En eftertraktad samlarmodell som är väldigt cool och elegant i kombinationen guld/svart.
Pris: 7k inkl. REK-frakt eller rimligt bud.
Byten: Enbart någon Aqualand i stål mot "Autozilla" men reserverar mig för att jag kan ändra mig kring detta
Sällsynt och grymt fräck Citizen 1000m Titan "Autozilla" NH6931-06E Fullset från 2010 säljes!
Mellanlandade i denna häftiga toolwatch dykare för att stilla suget men inser dessvärre den får lämna till förmån för annan klocka.
En äkta dykare som verkligen är byggd för dykning och är makalöst välbyggd helt i titan med repbeständig duratect-coating, 6mm tjockt safirglas + AR-behandling, avtagbar bezel för rengöring samt iso-certifierad etc. Inte helt lätt och hitta fullset i fint skick och denna är dessutom senare årgång om man går igång på sådant!. Passa på och säkra vår/sommardykaren som får Landsortsdjupet 459m att skämmas. Enligt mig sista "riktiga" Citizen-dykaren med 1000m wr jämfört med den nya quartzaren som är groteskt stor att bära.
- 1000m WR. ISO-Certifierad. Heliumventil.
- Avtagbar bezel för rengöring etc.
- Tillverkad helt i titanium. Safirglas 6mm med AR-behandling
- Senare årgång från 2010. Tillverkades mellan 2002-2011
- Mekaniskt/Automatiskt verk
- Fullset med allt som inner-ytterbox, tag, manual, cert(ej ifyllt men stämplat), dykarförlängning m.m. Boxen är sliten/flagig
- Såld i USA. Har spansk-engelsk datumskiva.
- Originalband
- 24mm Suppa Parts titan-adaptrar ingår(värde ca 1300;- inkl. moms) så du kan montera vilket band du vill
- 48mm i diameter mätt cirkulärt utan kronskyddet(svarta flärpen) inräknad. Bärs mindre, min handled är ca 17,5-18cm
Skick:
Mycket fint skick med en lättare ding på skruv-bezeln vid nedersta adaptern men syns inte framifrån. Inga repor i glaset. Originalbandet har repor på spänne.
Boxen är sliten/flagig som enl. bilder men fungerar ok. Tickar på som den ska.
Pris:
Betalning: Swish
Retur: Enl. ök. om något är galet. Annars nej.
Referenser: https://klocksnack.se/threads/aerospace.72796/#post-1847965
Tack KS för annonsmöjlighet!
SÅLD! via andra kanaler!
Ovanlig Seiko 7A28-7060 Quartz Sports 100 PVD Titanium Chronograph säljes. OBS! Ej byten.
Mycket motvilligt får jag släppa denna underbara klocka som enl. min mening är den snyggaste och coolaste med legendariska 7A28-verket!
Alla funktioner fungerar och håller tiden utmärkt.
Klockan är i mycket fint skick med välbevarad svart pvd-coating/beläggning utan större bruksspår förutom några mindre märken eller repor, se bilder. Är svårt att hitta en som är så pass fin i skicket! Gulddetaljerna är intakta utan märken. Urtavlan, rehaut-ringen, visarna och glaset är i perfekt skick. Boetten, tryckknapparna, krona, länk, glas är rengjorda samt alla packningarna smorda etc. Allt är original på klockan.
En senare 90-tals Seiko originalbox medföljer i perfekt skick.
Länken klarar en handled på max ca 19cm, annars kan man också montera t.ex. ett läderband.
Diameter: 39mm utan kronan inräknad
En eftertraktad samlarmodell som är väldigt cool och elegant i kombinationen guld/svart.
Pris: 7k inkl. REK-frakt eller rimligt bud.
Senast ändrad: