• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Pennor Caran d'Ache Leman * 2 och Pelikan M1000

blackcoffee

Rolex
2-Faktor
Pris
1000
Returpolicy
Tre dagar. Om det är något fel står jag för frakten, om du bara ändrat sig står du för den.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tre pennor säljes.

Nummer 1 är en Pelikan M1000 svart / grön med EF-spets. Originalkartong medföljer. Köpt ny av mig för c:a fem år sen. Med originalkartong. I det mesta gott men begnat skick. Dock har pennan en gång trillat i backen med böjd spets som resultat och den gick till proffs för fixande - tittar man i rätt vinkel ser man att spetsen inte riktigt är formad som den ska men den fungerar utmärkt. Nypriset på dessa idag verkar röra sig kring 5000 men jag släpper denna för 2500.

Nummer 2 är en Caran d'Ache Leman Bicolor reservoarpenna i färgen "saffron", en reservoarpenna med F-bredd på spetsen. Med pump och originalkartong. Gott men begagnat skick.Räkna med swirls och märken även om jag tycker de är minimala. Nypriset på dessa idag verkar vara en big norr om 5000 men jag släpper denna för 2500. C:a fem-sex år gammal tror jag.

Nummer 3 är en Caran 'Ache Leman Bicolor kulspetspenna i rosa färg. En kartong till rätt modell men annan färg kommer med, kommer som den är. Gott men begagnat skick. Räkna med swirls och märken även om jag tycker de är minimala. Nypriset på dessa idag verkar vara en big norr om 3000 men jag släpper denna för 1000. C:a fem-sex år gammal tror jag.

Observera:

Om du köper två pennor på ett bräde drar jag av 500 spänn, köper du alla tre drar jag av 1000 kr på totalen. Jag bjuder på frakt inom Sverige. Returpolicyn är att du har några dagar på dig och om det finns något fel jag inte talat om tar jag åter den utan knot, men om du bara ångrat dig när du fått pennan i handen vill jag att du står för frakten åt båda hållen. .


IMG_0026.JPG
IMG_0027.JPG
IMG_0025.JPG
 
Topp