• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pentann

Ninen79

Audemars
Sålde en Breitling i 30 k klassen. Smidigt och trevligt kommunikation, pengarna snabbt in på kontot. 100% goodguy :)
 

maxb

Omega
Köpt en klocka i 8k-klassen, allting fungerade extremt bra. Klockan lämnades in på posten 2-3 timmar efter att pengarna var överförda och klockan var i ett skick över förväntan, trots att jag fick information om att den skulle vara i bra skick.

Kan inte annat än rekommendera.

/M
 

HeuerJeb

Breitling
Hej! Jag är klart intresserad av din Navitimer. Lite långt att åka från Linköping. Har du möjlighet att skicka den?
 

Ansgar

Cartier
2-Faktor
Sålt en klocka i 10k-klassen till Pentann.
Bara positivt! Seriös köpare och supertrevlig att stå tjöta klockor med!
 

Tibbe

Omega
2-Faktor
Gjorde en f2f bytesaffär i 50k klass med Daniel, 100% goodguy, deal with confidence.
Gör gärna affär med honom igen.
 
Ytterligare en affär avklarad med @Pentann. Denna gång vart det en Breitling. Precis som förra gången var klockan välbeskriven och i mycket bra skick. Välpackad och postades direkt. Rekommenderas till 100%
 

SIRdavid

Panerai
Köpt en klocka precis, smidig kontakt via PM och paket skickades omgående efter betalning vilket uppskattades. Helt klart en Good guy!
 

eastwood

Rolex
2-Faktor
Sålt Panerai till @Pentann. Bara gott att säga, snabbt, smidigt och trevligt. Rekommenderas varmt att göra affärer med denna 110-procentiga goodguy. :)
 

csaal

Omega
Köpt Panerai av @Pentann - bra kontakt och allt smidigt. Gjorde mig en tjänst som höll klockan några dagar! Dessutom supertrevlig! Rekommenderas starkt! :)
 

Troje

Omega
Köpt en fin Omega. Superbt, bra kommunikation och mycket snabb och smidig affär. Kunde inte vara bättre!
 

P.K

Omega
Köpte en Breitling Aerospace. Snabb och trevlig kommunikation, snabb frakt/ välpackad. Klocka enligt beskrivning.
Min första affär här på KS och kan inte vara nöjdare. Rekommenderas starkt.
 
Topp